برنامه کامل رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی

رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی از دهم آبان‌ماه آغاز می‌شود و هشت تیم در دو گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای فوتبال‌ساحلی هر ساله با حضور تیم‌های برتر قاره‌های مختلف برگزار می‌شود و این دوره نیز از دهم آبان‌ماه در امارات آغاز می‌شود و هشت تیم حاضر در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند و سپس از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد.

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران از دهم تا چهاردهم آبان‌ماه در مسابقات بین‌قاره‌ای امارات در کنار تیم‌های مدعی فوتبال‌ساحلی جهان شرکت می‌کند. ایران در این دوره، در گروه B با تیم‌های ملی آمریکا، ژاپن و پاراگوئه هم گروه است. همچنین در گروه A این رقابت‌ها نیز تیم‌های امارات، عربستان، برزیل و اسپانیا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

برنامه کامل رقابت‌های تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران در رقابت‌های بین‌قاره‌ای امارات:

(ساعت‌ها به‌وقت تهران است)

سه شنبه دهم آبان‌ماه، ایران - پاراگوئه؛ ساعت ۱۹:۳۰
چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه، ایران - آمریکا،؛ ساعت ۱۹:۳۰
پنج شنبه دوازدهم آبان‌ماه، ایران - ژاپن؛ ساعت ۱۹:۳۰

تیم‌های اول و دوم هر گروه پس از صعود، استراحت خواهند کرد؛ اما تیم‌های سوم یا چهارم دو گروه روز جمعه سیزدهم آبان‌ماه بازی خواهند داشت. چهار تیم سوم و چهارم هر دو گروه برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم رقابت خواهند کرد و تیم‌های سوم هر گروه با تیم‌های چهارم پلی‌آف برگزار می‌کنند. برنده‌های این بازی در روز فینال یعنی یک‌شنبه پانزدهم آبان‌ماه در دو بازی برای کسب رتبه‌های هفتم و هشتم و همچنین پنجم و ششم از ساعت ۱۵:۳۰ و ۱۶:۴۵ به‌مصاف هم می‌روند.

برنامه بازی‌های نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال:

شنبه چهاردهم آبان‌ماه (نیمه‌نهایی)، تیم اول گروه اول - تیم دوم گروم دوم؛ ساعت ۱۸:۱۵

شنبه چهاردهم آبان‌ماه (نیمه‌نهایی)، تیم اول گروه دوم - تیم دوم گروه اول؛ ساعت ۱۹:۳۰

یک‌شنبه پانزدهم آبان‌ماه (رده‌بندی)، بازنده‌های دو بازی نیمه‌نهایی؛ ساعت ۱۸:۱۵

یک‌شنبه پانزدهم آبان (فینال)، برنده‌های دو بازی نیمه نهایی، ساعت ۱۹:۳۰

کد خبر 616009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.