ستاره انگلیسی به جام‌جهانی قطر می‌رسد؟

بازیکن سابق تیم فوتبال چلسی، معتقد است که رحیم استرلینگ با نمایش‌های ضعیفش، جایی در ترکیب سه‌شیرها برای جام‌جهانی قطر نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پت‌نوین بازیکن سابق چلسی هشدار داده است که رحیم استرلینگ در صورت ادامه روند ضعیفش در چلسی، ممکن است برای جام جهانی به تیم ملی انگلیس دعوت نشود.

نوین معتقد است درحالی که چندین بازیکن چلسی تحت مربیگری گراهام پاتر پیشرفت کرده‌اند، تغییر قابل توجهی در فرم استرلینگ ایجاد نشده است و این ممکن است به قیمت عدم حضور او در تیم انگلیس برای جام جهانی تمام شود.

بازیکن سابق چلسی گفت: "رحیم استرلینگ را زیر نظر گرفته‌ام و همواره گفته‌ام که گراهام پاتر از زمانی که به چلسی آمده، بهترین بازی‌ها را از هر بازیکنی گرفته است، به استثنای رحیم استرلینگ، که فرم خوبی ندارد. اگر او همچنان ضعیف بازی کند، حتی برای رفتن جام جهانی هم مورد توجه قرار نمی‌گیرد. رحیم روزهای بسیار بدی را سپری می‌کند."

ملی پوش انگلیسی از زمان پیوستن به چلسی از منچسترسیتی در تابستان، عملکرد ضعیفی را از خودش نشان داده است. او در ۱۱ بازی لیگ برای آبی‌ها به میدان رفته است و تا کنون ۳ گل به ثمر رسانده است که آخرین گل او در ماه اوت در برابر ساوتهمپتون رقم خورد. مشکلات استرلینگ با مربی جدیدش که او را در هفته‌های اخیر به عنوان مدافع کناری به میدان فرستاد، بیشتر شده است.

این مهاجم تنها چهار بازی پیش رو دارد تا گرت ساوتگیت را قبل از جام جهانی متقاعد کند. دو بازی از چهار بازی بعدی چلسی برابر آرسنال و منچسترسیتی است.

کد خبر 615995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.