یک بازیکن بزرگ دیگر هم جام‌جهانی را از دست داد!

ایجنت پل پوگبا گفت: او پس از مصدومیت دیگری که در تمرینات برایش رخ داده، جام جهانی را از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رافائلا پیمنتا، ایجنت پوگبا تایید کرد که این بازیکن فرانسوی پس از مصدومیت از ناحیه ران در تمرینات، جام جهانی قطر را از دست خواهد داد. این هافبک در تلاش بود تا پس از آسیب دیدگی زانو، خود را به هرشکل ممکن، به قطر برساند.

پیمنتا در گفتگو با شبکه فرانسوی Telefoo و به نقل از Get French Football News، توضیح داد: "پل مایل است هرچه سریعتر برگردد، اما باید خود را با صبر و حوصله تمرین دهد، در این مواقع، او باید سخت کار کند و تلاش کند. بهترین کار این است که هر چه زودتر برای شاد کردن هواداران تیمش، به زمین بازگردد."

پوگبا پس از بازگشت به یوونتوس در تابستان، در تور پیش فصل از ناحیه زانو آسیب دید و مدت زمان زیادی را برای بهبودی پس از عمل جراحی، سپری کرده است. این هافبک در هفته‌های گذشته تلاش کرده بود تا به هر شکل ممکن راهی قطر شود، اما اکنون این تورنمنت را از دست می‌دهد.

دیدیه دشان همچنین انگولو کانته، هافبک چلسی را هم در اختیار ندارد و در کمتر از یک ماه مانده به جام جهانی، این مربی دچار سردرگمی شده است، زیرا مصدومیت‌ها در تیم پر ستاره‌اش زیاد شده است.

پس از انجام تست‌های پزشکی در تورین و پیتسبورگ، پوگبا اکنون باید تلاش خود را بر روی بازگشت از مصدومیت زانو و غلبه بر مصدومیت ران متمرکز کند تا پس از جام جهانی بالاخره برای یووه به میدان برود.

.

کد خبر 615993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.