ناراحتی شدید ستاره بارسلونا پس از افتضاح اروپایی!

روبرت واندوفسکی ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا از حذف از این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بسیار ناراحت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روبرت لواندوفسکی نسبت به حذف بارسلونا از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناامیدی کرد، اما همچنان امیدوار است که به زودی رویکرد تیم تغییر کند

تساوی هفته گذشته بارسا مقابل اینتر، آنها را برای دومین فصل متوالی به لیگ اروپا فرستاد. با وجود اینکه لواندوفسکی از این وضعیت ناراضی است، از هواداران بارسلونا درخواست کرد که صبور باشند و به روند بازسازی که در باشگاه در جریان است اعتماد کنند.

لواندوفسکی پس از پیروزی تیمش مقابل والنسیا، در صحبت با رسانه La Vanguardia گفت: "بدیهی است که از ناکامی بارسا خوشحال نیستم، بارسلونا باید به مرحله حذفی صعود می‌کرد، اما قبل از اینکه به بارسا بیایم، از قبل می‌دانستم که فصل اول حضورم، قطعاً می‌تواند سخت‌تر از آنچه تصور می‌کنم، باشد. ما در روند بازسازی هستیم که این یک اتفاق زمان‌بر است، ما باید صبور باشیم. مطمئن هستم که این شکست‌ها باعث می‌شود به عنوان یک تیم رشد کنیم و همه چیز در فصل آینده متفاوت خواهد بود. ما در حال تکامل هستیم. انتظار نداشتم که به بارسا بیایم و همه چیز در فصل اول به خوبی پیش برود، این روندی است که نیاز به زمان و صبر دارد."

اگرچه بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته، اما در لالیگا وضعیت خوبی دارد. ناکامی رئال مادرید در شکست دادن خیرونا روز گذشته، به این معنی است که بارسا پس از ۱۲ بازی اکنون تنها یک امتیاز با صدرنشین لیگ فاصله دارد.

تیم اسپانیایی در آخرین بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلزن می‌رود و سپس در تاریخ ۵ نوامبر در لالیگا رو در روی آلمریا قرار می‌گیرد.

کد خبر 615989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.