خدمت به نیازمندان در راس برنامه‌های مدیریت  شهری زرند است

شهردار زرند گفت: شهرداری در راستای خدمت به نیازمندان و همکاری و کمک به کمیته امداد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز- دوشنبه نهم آبان‌ماه - در دیدار با رئیس کمیته امداد شهرستان زرند اظهار کرد: فعالیت‌هایی که در جهت خدمت به نیازمندان باشد در رأس برنامه‌های مدیریت شهری شهرداری زرند قرار خواهیم داد.

وی از اعلام آمادگی شهرداری برای هر گونه همکاری قانونی با کمیته امداد خبر داد و افزود: شهرداری همواره در انجام کارهایی که سود آن به شهروندان به ویژه نیازمندان برسد پیشگام بوده و گام‌های خوبی برداشته است.

شهردار زرند با بیان اینکه شهرداری تمام سعی خود را انجام می‌دهد تا فعالیت‌هایی که در جهت خدمت به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد است به سرانجام برساند، خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاری و تعامل بیشتر شهرداری و کمیته امداد موجب بهبود وضعیت مددجویان شهرستان زرند شود.

ضیاءالدینی در خصوص عوارض، نظارت بر ساخت، نقشه و دیگر امور مربوط به ساخت منازل نیازمندان قول مساعد داد و تصریح کرد: آمادگی داریم همکاری‌های خود را در تمام زمینه با کمیته امداد زرند افزایش دهیم.

توانمندسازی و کمک به اشتغال مددجویان از اهداف و برنامه‌های اصلی کمیته امداد امام است

عباس موسوی، رئیس کمیته امداد شهرستان زرند نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و تعامل شهردار زرند با کمیته امداد، اظهار کرد: در مدت مدیریت علی ضیاءالدینی به سمت شهردار زرند شاهد تعاملات خوبی با جامعه تحت پوشش این نهاد هستیم.

وی با بیان اینکه توانمندسازی و کمک به ایجاد اشتغال مددجویان از اهداف و برنامه‌های اصلی کمیته امداد امام است، تاکید کرد: در یک سال گذشته کمیته امداد در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان و افراد جویای کار فعالیت‌های خوبی داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان زرند اضافه کرد: خواستار کمک شهرداری به افراد تحت پوشش کمیته امداد در راستای اخذ پروانه‌های ساختمانی و غیره هستیم.

به گزارش ایمنا، در این نشست مسائل مشترک بین دو نهاد شهرداری و کمیته امداد مورد بررسی و در خصوص راه‌های افزایش همکاری بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 615986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.