توجه به حوزه اقتصاد زائر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حوزه اقتصاد زائر، ناظر به فعالیت‌های خدمات‌شهری یکی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طهوریان‌عسکری امروز _دوشنبه نهم آبان‌ماه_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد که به منظور بررسی سیاست‌های استقبال از بهار ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نکات حائز اهمیت در حوزه برنامه‌های خدمات شهری، گره زدن ظرفیت زائر به اقتصاد گردشگری است که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۲، هم‌تراز و حتی بیشتر از نوروز امسال شاهد حضور زوار در مشهد خواهیم بود، ادامه داد: حوزه اقتصاد زائر، ناظر به فعالیت‌های خدمات‌شهری یکی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم می‌تواند در قالب پیش‌بینی و برپایی پارک گل‌های فصلی ویژه زائران و مجاوران باشد و یا بهره‌گیری از ظرفیت ارتفاعات جنوبی مشهد و یا خطه تاریخی توس است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حوزه ارتفاعات جنوبی مشهد تا هفت‌حوض برنامه‌ای در سرفصل‌های استقبال از بهار باید دیده شود و برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به شعار «مشهدالرضا (ع)، جهان‌شهر برکت و کرامت» افزود: تجلی این شعار را باید در برنامه‌های مدیریت شهری مشاهده کنیم اما تاکنون مصداق و خروجی در این زمینه شاهد نبودیم.

کد خبر 615970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.