آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

بازار امروز رمزارزها با افت اندکی همراه بود، بیت‌کوین با افت ۱.۵ درصدی به محدوده ۲۰ هزار ۵۴۴ دلار رسید، رمزارز اتریوم با افت ۲.۴۴ درصدی به محدوده یک هزار ۵۸۹ دلار رسید؛ سایر رمزارزهای بازار نیز افت اندکی را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص ترس و طمع در سطح ۳۱ واحد است و تغییری نسبت به روز گذشته نداشته است، براساس آخرین تحلیل تکنیکال انجام شده پیش‌بینی می‌شود که بیت‌کوین درحال انجام پولبک به سطح شکسته شده است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۵۴۴ دلار

تغییرات: افت ۱.۴۹ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۸۹ دلار

تغییرات: افت ۲.۴۴ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۰ دلار و هفت سنت

تغییرات: افت ۱.۲۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۶۰ دلار

تغییرات: افت ۲.۲۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۰۲ دلار

تغییرات: افت ۴.۳۳ درصدی

سولانا (SOL): ۳۳ دلار و ۳۹ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۱۱۷ دلار

تغییرات: افت ۸.۹۱ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۹۱۲ دلار

تغییرات: افت ۳.۳۳ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۷۳ سنت

تغییرات: افت ۲.۶۲ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۸ دلار

تغییرات: افت ۲.۶۲ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۸ دلار و ۶۵ سنت

تغییرات: افت ۰.۶۳ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

حمایت: ۲۰ هزار ۲۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار سقف کانال نزولی

پیش بینی: به نظر می‌رسد امکان دارد بیت کوین یک پولبک به کانال شکسته شده بزند و سپس مجدد به روند صعودی خود ادامه دهد.

(سیگنالی در خصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۶۳ درصد

دامیننس اتریوم: ۲۰.۰۲ درصد

آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۲۳ میلیارد ۹۷۲ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۵ میلیارد ۵۴ میلیون دلار

آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

شاخص ترس و طمع

وضعیت شاخص ترس و طمع نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. همچنان در سطح ۳۱ واحد.

آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

اخبار بازار رمزارزها

بیت کوین به طلای جدید تبدیل خواهد شد

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس (Coinbase) ضمن پیش‌بینی درباره پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال در آینده جهان، می‌گوید که این صنعت هنوز در روزهای نخستین خود است. آرمسترانگ در ادامه می‌گوید که ارزش بازار بیت کوین هنوز آنقدر بزرگ نیست که بتواند به‌عنوان یک دارایی کاملاً امن عمل کند که برخی از طرفداران آن پیش‌بینی کرده‌اند. با این حال، مدیرعامل صرافی کوین بیس معتقد است که بیت کوین در دهه آینده به‌عنوان یک طبقه دارایی، نقش طلای جدید را ایفا خواهد کرد.

تایلند و مجارستان برای ترویج فناوری بلاک چین در بخش مالی شریک می‌شوند

انجمن فین‌تک تایلند (Thai Fintech Association) و ائتلاف بلاک چین مجارستان (Hungary Blockchain Coalition) قصد دارند در زمینه پیاده‌سازی فناوری‌های بلاک چین در بخش خدمات مالی همکاری کنند. به گزارش بانکوک پست، این دو نهاد صنعت ارزهای دیجیتال مجارستان و تایلند یادداشت تفاهمی برای حمایت از معرفی فناوری‌های جدید به بازارهای مالی خود امضا کرده‌اند. طرفین امیدوارند به‌عنوان بخشی از مشارکت جدید خود، تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و ایده‌هایی برای خدمات جایگزین ارائه کنند.

رائول پال: ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده به ۳۰۰ تریلیون دلار می‌رسد

رائول پال، مدیرعامل ریل ویژن (Real Vision) و مدیر سابق گلدمن ساکس (Goldman Sachs) توضیح داد که چرا انتظار دارد ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده به حدود ۳۰۰ تریلیون دلار برسد. پال همچنین معتقد است که آینده از آن بیت کوین است و این ارز دیجیتال می‌تواند روزی دارای ارزش بازاری ۱۰ تریلیون دلاری باشد.

وی ضمن تأکید بر اینکه ایده ارزش‌گذاری ۱۰ تریلیون دلاری بیت کوین احمقانه نیست، افزود: «به‌هرحال، این فقط یک ارز یا حتی یک منبع ذخیره ارزش نیست. این یک سیستم مالی و حسابداری کاملاً قابل اعتماد، تأیید شده، مطمئن و دارای ارزش دیجیتال است که هرگز نمی‌توان خارج از الگوریتم رمزنگاری آن را ایجاد کرد.»

چارلز هاسکینسون پذیرش کاردانو را در رستوران خود آغاز می‌کند

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار شبکه کاردانو که چندی پیش رستورانی را در شهر محل زندگی خود افتتاح کرده بود، به‌تازگی در پاسخ به یکی از کاربران توئیتر که از او پرسیده بود آیا این رستوران قصد دارد کاردانو را به‌عنوان یک روش پرداخت بپذیرد، جواب مثبت داده است. برخی از کاربران نیز پذیرش استیبل کوین «DJED» را پیشنهاد کرده‌اند که مبتنی بر بلاک چین کاردانو است.

سهم بلاک‌های سازگار با تحریم‌های آمریکا در شبکه اتریوم به ۶۵ درصد رسید

داده‌های وب‌سایت mevwatch.info نشان می‌دهد در حال حاضر ۶۵ درصد از بلاک‌های شبکه اتریوم با استفاده از واسطه‌هایی ساخته می‌شود که از تحریم‌های اقتصادی دولت آمریکا پیروی می‌کنند. گفتنی است از زمان اجرای به‌روزرسانی مرج، سهم واسطه‌هایی که از تحریم‌های آمریکا پیروی می‌کنند، از ساخت بلاک‌های شبکه اتریوم پیوسته در حال افزایش بوده است.

ارزش بایننس کوین در برابر بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ خود رسید

صبح امروز ارزش بایننس کوین در برابر بیت کوین (BNB/BTC) به بالاترین سطح تاریخ خود در ۰.۰۱۵۲۶۷ واحد رسید. این در حالی است که بایننس کوین و بیت کوین هم‌زمان با رشد کلی بازار ارزهای دیجیتال، هرکدام به‌ترتیب طی هفت روز گذشته جهشی ۱۵ و ۸ درصدی را تجربه کرده‌اند. بایننس کوین اکنون با قیمت ۳۱۰ دلار و بیت کوین حوالی ۲۰٬۷۰۰ دلار خریدوفروش می‌شود.

نقشه بازار

آینده بیت‌کوین چه می‌شود؟

کد خبر 615933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.