پالما آماده رقابت با مدعیان در مرحله الیت لیگ‌ قهرمانان فوتسال اروپا

تیم فوتسال مایورکاپالما به‌همراه لژیونرهای ایرانی به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله الیت لیگ‌ قهرمانان اروپا شد و برای حضور در بین چهار تیم نهایی در تورنمنت یوفا تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه تیم فوتسال مایورکاپالما در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی لیگ‌قهرمانان فوتسال اروپا، مقابل اندرلخت صف‌آرایی کرد و به تساوی دو بر دو رسید، با وجود اینکه پیش‌تر صعود خود را به مرحله‌نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا قطعی کرده بود، در صدر جدول گروه اول دور مقدماتی ایستاد و بدین ترتیب در مرحله الیت در سید نخست این مسابقات قرار خواهد داشت.

در آن دیدار، حسین طیبی کاپیتان تیم‌ملی ایران از ابتدا در ترکیب پالما قرار گرفت و گل دوم و تساوی‌بخش تیمش را در دقیقه ۳۷ به‌ثمر رساند. مسلم اولادقباد دیگر لژیونر ایرانی پالما نیز پاس‌گل اول نماینده اسپانیا را داد.

بدین ترتیب مرحله اصلی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا با حضور چهار گروه در سطح A به پایان رسید و از هر گروه سه تیم راهی مرحله الیت شدند. در سطح B هم از هر گروه تنها تیم صدرنشین صعود کرد تا در مجموع ۱۶ تیم تشکیل دهنده مرحله الیت باشند.

مایورکاپالما و بارسلونا اسپانیا، اندرلخت بلژیک، غیرت قزاقستان، اسپورتینگ و بنفیکا پرتغال، ویرژمه، همچنین پولا کرواسی، اندرووز مالت، دوبووچ اسلوونی، اوراگان اوکراین، یونایتد رومانی، لوژنیکا صربستان، پیاست لهستان، فلدی‌ابولی ایتالیا و چرودیم جمهوری‌چک تیم‌هایی هستند که در مرحله حذفی (الیت) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایمنا، مرحله بعدی مسابقات فوتسال قهرمانی‌اروپا، روز _پنجشنبه دوازدهم آبان‌ماه_ قرعه‌کشی خواهد شد. طبق برنامه یوفا، مرحله الیت از بیست‌ودوم تا بیست‌وهفتم ماه‌نوامبر (یکم تا ششم آذرماه) برگزار می‌شود و در پایان این مرحله، تیم‌های راه یافته به مرحله‌نهایی مشخص خواهند شد.

کد خبر 615923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.