ضرورت آسفالت معابر در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد آسفالت معابر شهر را ضروری دانست و گفت: تا قبل از رسیدن فصل سرما، شهرداری موظف است معابر و خیابان‌های سطح‌ شهر که نیاز به آسفالت و یا روکش دارد را انجام دهد، اجازه نمی‌دهیم آسفالت معابر به صورت سفارشی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _دوشنبه نهم آبان‌ماه_ در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرکرد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز، اظهار کرد: محکوم کردن این حادثه تروریستی توسط مردم سراسر کشور بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه نشان می‌دهد که مردم هنوز پای نظام خود ایستاده‌اند و جان هموطنان برای آن‌ها عزیز است و در مقابل دشمن می‌ایستند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ بیت‌المال، افزود: اموال شهرداری در حال حاضر در دست ما امانت است، بنابراین باید از آن‌ها به خوبی صیانت شود و در واگذاری‌ها و معوض‌ها دقت کافی صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد آسفالت معابر شهر را ضروری دانست و تصریح کرد: تا قبل از رسیدن فصل سرما، شهرداری موظف است معابر و خیابان‌های سطح شهر که نیاز به آسفالت و یا روکش دارد را انجام دهد، اجازه نمی‌دهیم آسفالت معابر به صورت سفارشی انجام شود.

ضرورت آسفالت معابر در مناطق کمتر برخوردار

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در شهر متوقف شده است، اظهار کرد: سال گذشته جمع‌آوری تابلوها آغاز و زحماتی بر شهرداری تحمیل شد، اما مجدد تابلوها بازگشت داده شد، از این رو باید موضوع پیگیری و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به ضرورت آسفالت معابر در مناطق کمتر برخوردار، اضافه کرد: آسفالت معابر باید از جنوب شهر و ناحیه غرب آغاز شود تا در حوزه آسفالت عدالت رعایت شود.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: در حال حاضر سد معبر یکی از معضلات اساسی شهر است، با توجه به اینکه در خیابان‌ها شاهد ترافیک زیادی هستیم، باید پیاده‌روها از سد معبر خالی شود تا مردم به آسانی در شهر تردد کنند.

وی با اشاره به تداخل در برگزاری مراسم در آرامستان بهشت رحمت، گفت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شود تا در مراسم ترحیم و خاکسپاری‌ها تداخل ایجاد نشود و از تجمع جهت شیوع ویروس آنفلوآنزا جلوگیری شود.

کد خبر 615913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.