اتحادکلباء و فرهاد مجیدی مورد تمجید اماراتی‌ها+عکس

نتایج درخشان اتحادکلباء تحت هدایت فرهاد مجیدی، همچنان تعریف و تمجید اماراتی‌ها را به‌دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال اتحادکلباء و النصر در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر امارات _شنبه هفتم آبان‌ماه_ در شهر کلباء به‌مصاف یکدیگر رفتند؛ این جدال تماشایی و پرگل در پایان، میزبان با نتیجه پنج بر سه به برتری رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی در دقیقه سوم بازی توسط سلطان الذعبی به گل نخست بازی رسیدند؛ اما در ادامه غافلگیر شدند و در دقایق ۱۹، ۲۱ و ۳۴ سه‌بار دروازه‌شان باز شد و با شکست سنگین سه بر یک به رختکن رفتند. مجیدی که در لیگ‌برتر امارات، به سلطان تعویض‌های طلایی شناخته می‌شود، با انجام چند تغییر در ترکیب تیمش به‌وسیله شاگردان خود به یک‌باره طوفانی به‌پا کرد؛ این‌بار شاگردان فرهاد بودند که در دقایق ۷۱، ۷۸، ۸۰ و ۹۷ به‌ترتیب توسط دنیل بسا، احمد النغبی، فیلیپ کیس و باز هم احمد النغبی دروازه النصر را باز کردند و جواب کامبک میهمان را، با کامبکی تماشایی و فوق‌العاده جذاب دادند.

در همین رابطه پس از نتایج درخشان اتحادکلبا با فرهاد مجیدی، رسانه الکوره امارات نوشت: فرهاد مجیدی چیزهای فوق‌العاده زیادی به لیگ امارات و مشخصاً تیم اتحادکلباء اضافه کرده است. سطح این تیم به شکلی کاملاً مملوس پیشرفت کرده و آنها نمایش دیدنی و تاکتیکی ارائه می‌دهند.

الکوره در ادامه نوشت: این پیشرفت و نمایش عالی از تیم اتحادکلباء بی‌شک محصول کاری بوده که مجیدی در این تیم انجام داده است.

اتحادکلباء و فرهاد مجیدی مورد تمجید اماراتی‌ها+عکس

کد خبر 615887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.