نصب بیش از ۵۰ المان نوری گل در محدوده منطقه ۳ بندرعباس

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس از نصب بیش از ۵۰ المان نوری طرح گل در محدوده منطقه سه خبر داد.

عباس بهمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منظر شبانه به عنوان بخشی جدانشدنی در طراحی محیط شهری است؛ لذا باید مورد توجه برنامه‌ریزان شهری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه منظر شبانه باید به صورت همزمان با سایر قسمت‌ها توسط طراحان شهری طراحی شود، افزود: با استفاده از این تکنیک مهم می‌توان سرزندگی و سرحالی را برای شهروندان به ارمغان آورد و آرامش را در فضا برقرار کرد، ضمن اینکه میزان اعتبار لازم برای ایجاد چنین فضای مفرحی، بسیار محدود است.

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس اضافه کرد: نورپردازی المان شهری کارایی محیط را در تمام ساعات شبانه‌روز ارتقا بخشیده است و علاوه بر ایجاد فضای مفرح برای شهروندان و مسافران، باعث ماندگاری مردم در محیط بیرون تا دیروقت شده است و رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: المان‌های حجمی در این دوره، نسبت به قبل متفاوت است؛ به نحوی که تمام آن‌ها، در طول روز نیز به‌عنوان یک اثر حجمی قابل مشاهده است و در شب نورانی خواهد بود.

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در حال حاضر اجرای این المان‌های حجمی و نوری در دستور کار منطقه قرار گرفته است که فاز نخست این طرح در بلوار ساحلی بندرعباس در حال اجرا است و در سایر بخش‌های سطح منطقه از جمله بلوارهای اصلی نیز این المان‌ها نصب و اجرا خواهد شد.

کد خبر 615880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.