زیرسازی و آسفالت ۲۵۰۰ متر از معابر منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه زیرسازی و آسفالت ۲۵۰۰ متر از معابر فرعی این منطقه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به منظور بهسازی، زیرسازی اصولی و ارتقای کیفیت آسفالت در حال اتمام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای بهبود سیما و منظر شهری، تأمین رفاه و آسایش شهروندان، بهبود در عبور و مرور و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات زیرسازی و آسفالت ۲۵۰۰ متر از معابر فرعی در محله‌های سطح منطقه ۹ در دست اقدام است.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به منظور بهسازی، زیرسازی اصولی و ارتقای کیفیت آسفالت از شهریورماه سال جاری آغاز شده است و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می‌شود، نحوه زیرسازی و جنس آن است که با تلاش اداره عمران این منطقه، اقدامات لازم بر اساس استانداردها لازم انجام شده است تا بتوانیم شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.

وی جلب رضایت شهروندان را یکی از اولویت‌های منطقه ۹ شهرداری دانست و افزود: اجرای زیرسازی اصولی آسفالت تاکنون در محله‌های زهران، آزادان، کوهانستان، جروکان و منارجنبان انجام شده است.

کد خبر 615862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.