ارتقای ظرفیت‌های گردشگری شهرداری اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: این شرکت در نظر دارد با به‌روزرسانی دانش فنی کارکنان خود در کنار مهارت‌های تجربی‌، شرایط لازم را به منظور انتقال این دانش فنی به سایر شهرهای کشور در حوزه کابل‌راه‌ها فراهم سازد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری دوره تخصصی الزامات ایمنی برای تأسیسات کابل‌راه‌های حمل مسافر، اظهار کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در نظر دارد با به‌روزرسانی مداوم و تخصصی ابرسازه‌های تفریحی خود، تله‌کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان ظرفیت تفریحی و گردشگری ویژه‌ای را در کلان‌شهر اصفهان به گردشگرانی که به این شهر و استان سفر می‌کنند، ارائه دهد.

وی افزود: لازمه دستیابی به این چشم‌انداز، بهره‌مندی از علوم روز و ارتقای سطح علمی و تجربی کارکنان فنی این شرکت در کنار انجام سایر اقدامات خدماتی در حوزه تفریح و سرگرمی است که در این راه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان نسبت به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با الزامات ایمنی برای تأسیسات کابل‌راه‌های حمل مسافر ویژه کارکنان فنی و مسئولان اپراتوری در ابرسازه‌های تفریحی اصفهان، اهتمام ورزیده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه این دوره آموزشی در سه روز و ۱۸ ساعت برگزار می‌شود، تصریح کرد: از اهمیت برگزاری این دوره می‌توان به بررسی الزامات ایمنی کابل‌راه‌های حمل مسافر، آخرین یافته‌های ارتقای ایمنی و افزایش بازدهی بهره‌برداری و آشنایی با الزامات تعمیرات و نگهداری و بهبود تعمیرات و نگهداری اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی تمام مسئولان اپراتوری و خط ابرسازه‌های تله‌کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان حضور دارند که پس از اتمام دوره، با دریافت گواهی این دوره آموزشی از سازمان ملی استاندارد کشور می‌توانند نقش اثرگذاری در ارائه خدمات ایمن به مردم و گردشگران داشته باشند.

ساکت خاطرنشان کرد: کارکنان فنی و مهندسان شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان به واسطه حضور شایسته خود در پهنه‌های عملیات‌های فنی شرکت از دانش فنی و تجربی ویژه‌ای برخوردار هستند که ما سعی می‌کنیم با پیگیری به منظور به‌روزرسانی دانش فنی، ضمن ارتقای کیفی خدمت‌رسانی در مجموعه‌های تحت پوشش، تجربه و دانش فنی خود را به سایر شهرهایی از کشور که به دنبال توسعه کابل‌راه‌ها هستند، انتقال دهیم.

وی افزود: بررسی و به‌روزرسانی اطلاعات مرتبط با سامانه محرکه و دستگاه‌های مکانیکی با استاندارد ISIRI11358، ابزار سیستم کشش با استاندارد ISIRI11353 و الزامات کابل با استاندارد ISIRI9419 از رویکردهای این نشست تخصصی است.

کارکنان فنی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از دانش خوبی برخوردارند

بهنام آذری، دبیر کارگروه کابل‌راه‌های سازمان ملی استاندارد کشور نیز پیرامون این دوره آموزشی اظهار کرد: در دوره آموزشی آشنایی با الزامات ایمنی برای تأسیسات کابل‌راه‌های حمل مسافر به آموزش الزامات اختصاصی مکانیکال، الکتریکال، کابل و قفل‌ها، تأسیسات اطراف کابل‌راه‌ها و سایر الزامات مربوط به کابل‌راه‌ها در تله‌سیژ و تله‌کابین بر اساس استانداردهای بیست‌وسه‌گانه کابل‌راه‌ها پرداخته‌ایم.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه مسئولان خط و اپراتورهای اصلی دستگاه‌ها برگزار شده است، افزود: این دوره طی سه روز به مدت ۱۸ ساعت در حال انجام است که در پایان آن به افراد حضور یافته گواهی معتبر پایان دوره از سوی سازمان ملی استاندارد کشور تعلق می‌گیرد.

دبیر کارگروه کابل‌راه‌های سازمان ملی استاندارد کشور ادامه داد: نفراتی که در این دوره شرکت کردند، می‌توانند ضمن تطبیق الزامات استاندارد با مجموعه‌های تحت پوششان، با به‌روزترین روش‌های تأمین و نگهداری آشنا شوند و سطح کیفی دانش خود را ارتقا دهند.

وی پیرامون ارزیابی سطح دانش فنی کارکنان متخصص و فنی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، خاطرنشان کرد: کارکنان فنی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان از اطلاعات و تجربه کافی در حوزه کابل‌راه‌ها برخوردار هستند و اگر از اطلاعات این دوره آموزشی به خوبی استفاده کنند، منجر به حرکت قوی‌تر در مسیر ایمن، به‌روز و استاندارد بررسی الزامات مورد نیاز ابرسازه‌هایی همچون تله‌کابین و تله‌سیژ می‌شود.

کد خبر 615852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.