تخصیص ۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای کنارگذر شمالی شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: شهرداری به منظور اجرای کنارگذر شمالی شهر، حد فاصل کوی فرهنگیان تا چهارصد پلاک بیش از سه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای بخشی از عملیات کنارگذر شمالی فریدون‌شهر، اظهار کرد: علی‌رغم آزادسازی مسیر طرح مطالعاتی فاز یک و دو مسیر توسط شرکت مشاوران بانی راه و شهرسازی در حال تهیه است و شهرداری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار دارد.

وی افزود: براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت فریدون‌شهر حدود ۱۴ هزار نفر اعلام شده است درحالی‌که جمعیت شناور، فصلی و غیرساکن دائمی در آمار سرشماری به عنوان شهروند این شهر در اجرای سرشماری حساب نشدند.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی شهرستان، جمعیت این شهر بیش از آمار سرشماری است و شهرداری به این جمعیت اضافه خدمات ارائه می‌کند.

باتوانی تصریح کرد: لازم است بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت عشایری، روستاها و مزارع فصلی به جمعیت شهر افزوده شود، چراکه فریدون‌شهر به عنوان مرکز شهرستان به این جمعیت خدمات متنوعی ارائه می‌کند، اما عایدی از این جمعیت برای مدیریت شهری وجود ندارد و شهر نیاز به سرشماری مجدد دارد.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری، گفت: جدول‌کشی بلوار بسیج به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی با پیشرفت ۸۰ درصدی، بهسازی و مناسب‌سازی پارک کوی فرهنگیان با پیشرفت ۷۰ درصد، دیوارکشی مجموعه کوی فرهنگیان جنب جایگاه سوخت CNG با ۲۰ درصد پیشرفت و پیاده‌روسازی مجموعه پارک کوی فرهنگیان جنب جایگاه سوخت CNG با پیشرفت کاری ۹۰ درصد در حال اجرا است.

شهردار فریدون‌شهر گفت: جدول‌کاری و بلوک‌فرش پیاده‌رو جنب بلوار بسیج محله وحدت‌آباد با پیشرفت ۲۰ درصد، جدول‌کاری و کانیو گذاری انتهای بلوار بسیج جهت دفع آب‌های سطحی با پیشرفت ۹۰ درصد، اجرای جدول بلوار بسیج حد فاصله پمپ بنزین تا ابتدای محله وحدت‌آباد با پیشرفت ۷۰ درصد و اجرای پروژه جدول‌کاری و بلوک‌فرش پیاده‌رو ابتدای خیابان امام میدان سردار شهید سلیمانی با پیشرفت ۳۰ درصد از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری است.

کد خبر 615829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.