بدرقه تیم‌ ملی فوتبال‌ ساحلی به مسابقات بین‌قاره‌ای+عکس

کاروان تیم‌ ملی فوتبال‌ ساحلی ایران جهت حضور در مسابقات جام بین‌قاره‌ای راهی دبی امارات شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز _یکشنبه هشتم آبان‌ماه_ هتل المپیک را به مقصد فرودگاه امام‌خمینی (ره) ترک کرد و از آنجا با پرواز مستقیم عازم امارات (شهر دبی) شد.

گفتنی است صبح روز گذشته بود که البسه رسمی تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی برای حضور در مراسم گالا استار توسط شرکت هاکوپیان تهیه و در اختیار ملی‌پوشان کشورمان قرار گرفت؛ بازیکنان تیم‌ملی نیز با البسه رسمی خود به رقابت‌های بین‌قاره‌ای بدرقه شدند.

بدرقه تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی به مسابقات بین‌قاره‌ای+عکس

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران از دهم تا چهاردهم آبان‌ماه در مسابقات بین‌قاره‌ای امارات در کنار تیم‌های مدعی فوتبال‌ساحلی جهان شرکت می‌کند. ایران در این دوره، در گروه B با تیم‌های ملی آمریکا، ژاپن و پاراگوئه هم گروه است؛ همچنین در گروه A این رقابت‌ها نیز تیم‌های امارات، عربستان، برزیل و اسپانیا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

گفتنی است این رقابت‌ها هر ساله با حضور تیم‌های برتر قاره‌های مختلف برگزار می‌شود و این دوره نیز از دهم آبان‌ماه در امارات آغاز می‌شود و هشت تیم حاضر در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند و سپس از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهند شد.

شاگردان علی نادری، دوره قبلی در فینال با شکست مقابل روسیه به مقام نایب‌قهرمانی رسیده بودند و در ادوار گذشته نیز سه عنوان قهرمانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

کد خبر 615824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.