نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال، دو قدم تا برکناری فاصله دارد

پس از تشکیل دو جلسه از هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و درصورتی‌که این جلسات تداوم داشته باشد، شهره موسوی طبق قانون از سمت نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال کنار خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قطعاً در ماه‌های اخیر حداقل یک‌بار داستان شهره موسوی به گوشتان خورده است؛ وی دو سال پیش به‌همراه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال وقت، به‌عنوان نایب‌رئیس زنان وارد فدراسیون شد و در مدت‌زمان چندماهه حضورش در ساختمان سئول، وظایفش را در قبال فوتبال و فوتسال زنان کم و بیش به انجام می‌رساند؛ اما مدیرعامل اسبق شرکت بادران‌گستران، در تاریخ بیست‌وهفتم اسفندماه به اتهام کلاه‌برداری در پرونده رمزارز، بازداشت و در نهایت با رأی دادگاه به زندان منتقل شد.

با این حال موسوی به‌علت کنار رفتن عزیزی‌خادم از سمت ریاست فدراسیون فوتبال، بی‌توجهی اعضای هیئت‌رئیسه به بخش زنان فدراسیون و به حدنصاب نرسیدن جلسات هیئت‌رئیسه، همچنان سمت نایب‌رئیسی زنان فدراسیون را پشت اسم خود به‌همراه دارد.

ازآنجاکه طبق مفاد قانون فدراسیون فوتبال، با غیبت در چهار جلسه هیئت‌رئیسه، یک‌عضو عزل می‌شود، شهره موسوی پس از غیبت در دو جلسه، اگر در دو جلسه بعدی هیئت‌رئیسه که تاریخ معینی هم برایش تعریف نشده حاضر نشود، به‌طورخودکار و براساس قانون از سمت خود کنار می‌رود. البته راه‌حل‌های دیگری همچون استعفا برای کنار رفتن موسوی وجود دارد که ظاهراً قرار نیست اجرایی شود.

در حال‌حاضر دو جلسه رسمی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شده و درصورتی‌که دو جلسه رسمی دیگر نیز تشکیل شود و تا آن زمان، شهره موسوی همچنان بلاتکلیف بماند، فدراسیون فوتبال، به عزل وی از نایب‌رئیسی فدراسیون و ریاست کمیته بانوان اقدام خواهد کرد.

کد خبر 615784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.