تمدید قرارداد ۳ماهه سرمربی تیم‌ملی فوتبال بانوان!

هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه اخیر خود، پیشنهاد تمدید قرارداد مریم آزمون سرمربی تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران برای سه‌ماه آینده را داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته دومین جلسه رسمی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در دوران رئیس جدید در قالب یک نشست طولانی با محوریت مسائل مالی برگزار شد؛ این جلسه با بررسی ۲۳ بند برگزار شد که یکی از موارد مصوب‌شده انتخاب مجدد مریم آزمون به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی بانوان بوده است.

تیم‌ملی بانوان کشورمان قرار است در تاریخ‌های بیستم و بیست‌وچهارم آبان‌ماه دو بازی دوستانه در تهران مقابل بلاروس داشته باشد و طبیعتاً باید در مورد کادرفنی زودتر تصمیم‌گیری می‌شد که البته این فدراسیون در یک اقدام عجیب مریم آزمون را برای سه‌ماه دیگر در سمت خود ابقا کرده است.

موضوعی که کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ چرا که تیم‌ملی فوتبال بانوان کشورمان در فروردین‌ماه ۱۴۰۲ باید در رقابت‌های مقدماتی المپیک حاضر شود و اینکه چرا هیئت‌رئیسه فدراسیون تصمیم به حضور سه‌ماهه مریم آزمون گرفته به‌طور جدی سوال‌برانگیز است.

البته شنیده می‌شود به‌دلیل نامشخص‌بودن رئیس کمیته بانوان و حضور نداشتن شهره موسوی رئیس کمیته بانوان در جلسات که درگیر مشکلات شدید قضایی است اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون نمی‌خواهند تصمیمات بلندمدت بگیرند تا تکلیف این کمیته هرچه زودتر مشخص شود.

حال باید منتظر پاسخ مریم آزمون نسبت به این پیشنهاد عجیب از جانب هیئت‌رئیسه باشیم؛ آزمون که جایگزین مریم ایراندوست شده در مسابقات کافا مقام نایب‌قهرمانی را برای ایران به‌دست آورد اما اکنون آینده مبهمی انتظار او را می‌کشد.

کد خبر 615781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.