پرسپولیسی‌ها به امارات می‌روند

شاگردان یحیی گل‌محمدی در مدت‌زمان تعطیلی لیگ‌برتر به‌دلیل برگزاری مسابقات جام‌جهانی، اردویی در کشور امارات برپا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران برای دو ماه به‌دلیل تورنمنت جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، باشگاه پرسپولیس به‌دنبال این است تا در طول این مدت برای حفظ آمادگی سایر بازیکنان تیم، مقدمات برپایی اردوی خارج از کشور را برای سرخ‌پوشان فراهم کند.

درخواست یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان این بوده که حتماً شرایط برای برگزاری اردوی یک هفته‌ای در کشور امارات فراهم شود و از این‌رو اولویت باشگاه پرسپولیس برای برپایی اردو، شهر دبی در امارات است. باتوجه به همین مسئله، رایزنی‌هایی توسط مدیریت باشگاه پرسپولیس با دو سه باشگاه اماراتی ازجمله النصر و الوصل انجام شده تا سرخ‌پوشان یک هفته در کمپ این باشگاه‌ها اردو بزنند.

در این میان باشگاه الوصل رابطه خوبی با پرسپولیسی‌ها دارد و امکان اینکه مجدد سرخ‌پوشان در کمپ این باشگاه اردو بزنند زیاد است. در کل خواسته اصلی یحیی گل‌محمدی برگزاری اردویی در دبی است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید پرسپولیس طی یک‌ماه آینده، یک هفته‌ای در این شهر اردو خواهد داشت. البته تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس این است این اردو با کمترین هزینه برگزار شود و از این‌رو به‌دنبال اسپانسر هستند.

کد خبر 615776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.