پیشرفت ۸۵ درصدی فاز نخست شهربازی مدرن گرگان

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: فاز نخست پروژه شهربازی مدرن در قالب سوله سرپوشیده یا مسقف با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی آماده واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است که با انجام این اقدامات، پروژه شهربازی تا خردادماه ۱۴۰۲ قابل بهره‌برداری برای شهروندان خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، مقداد صادقیان در خصوص آخرین وضعیت شهربازی مدرن گرگان، اظهار کرد: مراحل ساخت شهربازی مدرن گرگان با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۰ درصد در مساحت ۱۸ هکتار در حال انجام است.

وی افزود: شهربازی مدرن گرگان به عنوان یکی از مهمترین شهربازی‌های ایران دارای یک مجموعه تفریحی شامل شهربازی سرپوشیده ۶۰۰۰ هزار متری، سورتمه ریلی و ترن هوایی است.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان با اشاره به احداث ۴۰ باب مغازه در مجموعه تجاری شهربازی، ادامه داد: در مجموعه رفاهی و گردشگری شهربازی نیز مکان‌هایی همچون هتل، اقامتگاه جنگلی و پارکینگی با ظرفیت ۵۰۰ خودرو جانمایی شده است.

صادقیان تصریح کرد: فاز نخست پروژه شهربازی مدرن در قالب سوله سرپوشیده یا مسقف با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی آماده واگذاری به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است که با انجام این اقدامات، پروژه شهربازی تا خرداد ماه ۱۴۰۲ قابل بهره‌برداری برای شهروندان خواهد بود.

صادقیان گفت: ایستگاه‌های بالادست و پایین دست فاز دوم شهربازی در قالب سورتمه آماده شده و فونداسیون پایه‌های مسیر به صورت همزمان با سرعت در حال اجرا است و تا عید نوروز ۱۴۰۲ جهت بهره‌برداری همشهریان آماده می‌شود.

وی افزود: کانتینرهای تجهیزات سورتمه ریلی حداکثر تا دو ماه دیگر بعد از طی مراحل قانونی از گمرک بندرعباس ترخیص و وارد گرگان می‌شود.

کد خبر 615762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.