لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و کانال‌های سطح شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: با آغاز فصل پاییز، لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نیروهای خدوم خدمات شهری و اجرایی، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اولویت‌بندی‌ها به‌طورمداوم و منظم اقدام به لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر می‌کنند تا هیچ‌گونه مشکلی از نظر آب‌گرفتگی در معابر سطح حوزه برای همشهریان به وجود نیاید.

وی افزود: عوامل این مجموعه همواره آمادگی کامل برای مقابله با وقوع سیلاب‌های احتمالی در سطح شهر را دارند و با خاکبرداری و لایروبی کانال‌ها و مسیل‌ها از بروز سیلاب جلوگیری می‌کنند.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: با آغاز فصل پاییز، لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر در دستور کار قرار گرفته و درحال‌حاضر عملیات لایروبی مسیل و جدول‌گذاری بلوار طالقانی شهرکرد در حال انجام است.

نجفی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «آئین نگارش و مکاتبات اداری» در شهرداری شهرکرد، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی نگارش و مکاتبات اداری ویژه کارکنان شهرداری شهرکرد به مدت دو روز در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، بهبود روند نگارش و مکاتبات اداری بوده است.

کد خبر 615737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.