افزایش کمک‌هزینه بلاعوض کفن‌ودفن به خانواده‌های تاکسیرانان متوفی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از افزایش ۵۰درصدی کمک‌هزینه کفن‌ودفن به خانواده‌های تاکسیرانان متوفی به طور بلاعوض خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، محمدرضا وثوق‌نیا اظهار کرد: به منظور دلجویی از بازماندگان تاکسیرانان متوفی و قدردانی از زحمات آنان در خدمت‌رسانی به شهروندان، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به طور بلاعوض به عنوان کمک‌هزینه کفن و دفن به بازماندگان آنان پرداخت می‌شود.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه فوت به خانواده‌های تاکسیرانان متوفی که پیش از این مبلغ یک میلیون تومان بود، براساس مصوبه هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است تا بخشی از هزینه‌های بازماندگان تاکسیرانان متوفی جبران شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: بازماندگان تاکسیرانان متوفی تازه درگذشته با مراجعه به امور اداری سازمان تاکسیرانی و ارائه اصل و فتوکپی جواز دفن متوفی و مدارک دیگر می‌توانند کمک هزینه کفن و دفن را دریافت کنند.

وثوق‌نیا گفت: تاکسیرانی جزو مشاغل سخت است و تاکسیرانان جزو امین‌ترین و زحمتکش‌ترین افراد جامعه هستند که امید است با انجام امور رفاهی و حمایتی بتوانیم بیش از پیش رضایت آنان را جلب و در ارائه خدمات بهتر به شهروندان موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 615734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.