از صبحانه همدلی تا پرواز بالن آرزوها

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان از برگزاری رویدادهای متعدد فرهنگی، اجتماعی و اردویی و دیدار با مدیران کل ویژه نوجوانان شهر به مناسبت هفته نوجوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدیقه چگونیان با اشاره به هفته نوجوان در اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت این هفته، هشتم آبان‌ماه با زنگ هفته نوجوان و رویداد صبحانه همدلی در مدارس اصفهان آغاز می‌شود که این رویداد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: افتتاحیه رویدادهای این هفته عصر روز یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در گلستان شهدای اصفهان انجام می‌شود، در این رویداد شاهد اجرای سرود تولیدی مرکز نوجوان به نام "نوجوان ایرانی" هستیم، در این برنامه قبور مطهر شهدا با حضور نوجوانان غبارروبی و گلباران می‌شود، همچنین رویداد «هر نوجوان یک رفیق شهید» نیز اجرا خواهد شد.

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان ادامه داد: رویداد دیگر این هفته، پرواز بالن آرزوها با موضوع پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف است که با حضور نوجوانان اصفهان انجام می‌شود.

وی با اشاره به دیدار نوجوانان اصفهانی با مدیران استان اصفهان گفت: روز دوشنبه نخستین دیدار نوجوانان با معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، در روز سه‌شنبه و دومین روز دیدارها، نوجوانان به دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان رفته و روز چهارشنبه، سومین برنامه دیدار نوجوانان با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار خواهد شد.

چگونیان اظهار کرد: عصر هر روز هفته نوجوان، برنامه‌های اردویی برای نوجوانان عضو «فرهنگسرای نوجوان» تدارک دیده شده است، علاوه بر این تخفیف ۵۰ درصدی بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری اصفهان مانند موزه گرمابه علیقلی آقا، عصارخانه شاهی، باغ گل‌ها، شهر رویاها، شهربازی ناژوان، باغ پرندگان، خزندگان و پروانه‌ها، چهل‌ستون، عمارت عالی‌قاپو و مسجد شیخ لطف‌اله برای نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: عضویت رایگان در کتابخانه‌های سطح شهر وابسته به شهرداری اصفهان نیز برای نوجوانان در نظر گرفته شده است، علاوه بر این مسابقه عکاسی با عنوان "حس خوب نوجوانی" تدارک دیده شده که شرکت کنندگان می‌توانند عکس‌های خود را ارسال کرده و بر اساس قرعه کشی جایزه دریافت کنند.

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای پاتوق گروه سرود فرهنگسرای نوجوان در مدارس و میادین شهر و برگزاری جُنگ خانه نوجوان ویژه مدارس از دیگر برنامه‌های ویژه هفته نوجوان است.

کد خبر 615648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.