شباب‌الاهلی ۲ - العین یک/ مصدومیت نوراللهی جدیدترین نگرانی کی‌روش!

تیم فوتبال شباب‌الاهلی در هفته هشتم لیگ‌برتر امارات با نتیجه دو بر یک از سد العین گذشت؛ احمد نوراللهی دقیقه ۷۹ به‌دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تعویض شد و در آستانه جام‌جهانی در وضعیت مبهمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال شباب‌الاهلی و العین از ساعت ۱۹:۳۰ امشب _شنبه هفتم آبان‌ماه_ در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر امارات در ورزشگاه آل‌راشد مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند؛ شباب‌الاهلیِ میزبان در نهایت با نتیجه ۲ بر یک موفق شد العین را از پیش‌رو بردارد.

محمد مرزوق مدافع شباب‌الاهلی دقیقه ۱۳ بازی به‌اشتباه دروازه‌خودی را باز کرد اما عمر خربین و عزیزجان گانیف در دقایق ۴۳ و ۷۴ گل‌های پیروزی‌بخش میزبان را به‌ثمر رساندند تا لئوناردو ژاردیم و شاگردانش به یک‌قدمی صدر برسند.

احمد نورالله‌ی هافبک‌میانی ملی‌پوش شباب‌الاهلی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و تا دقیقه ۷۹ در زمین بود؛ احمد نور به‌دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، ناچارا زمین مسابقه را ترک کرد؛ مصدومیت نورالله‌ی ممکن است مشکوک به پارگی رباط‌صلیبی باشد اما باید تا زمان اعلام رسمی باشگاه شباب‌الاهلی، منتظر وضعیت هافبک تیم‌ملی فوتبال ایران ماند.

شباب‌الاهلی با پیروزی ارزشمند در تقابل با العین، صاحب پنجمین پیروزی فصل شد و با ۱۶ امتیاز و تفاضل‌گل کمتر نسبت به الشارجه، در جایگاه دوم جدول قرار گرفت؛ همچنین العین پس از تحمل سومین شکست خود، با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول ماندگار شد.

کد خبر 615571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.