اکران انیمیشن پسر دلفینی با استقبال پرشور دانش‌آموزان نائینی

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان نائین از اکران انیمیشن پسر دلفینی با استقبال بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی پوربافرانی امروز _شنبه هفتم آبان‌ماه_ در برنامه اکران این انیمیشن در سالن سینما نارین این شهرستان، اظهار کرد: انیمیشن پسر دلفینی با استقبال بیش از هزار نفر از دانش آموزان نائینی به همراه خانواده‌هایشان در ۲۵ سانس در سالن سینما نارین این شهرستان اکران شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان نائین ادامه داد: اکران چنین انیمیشن‌هایی در شهرستان نائین به جذب و شناخت بیشتر دانش آموزان نسبت به انیمیشن‌های ارزشمند، ایرانی و پرمحتوا کمک بسیاری می‌کند.

به گفته وی، پیش بینی می‌شود تا پایان هفته، حدود سه هزار دانش‌آموز پایه‌های اول و دوم ابتدایی از این انیمیشن در نائین استقبال کنند.

به گزارش ایمنا، انیمیشن پسر دلفینی، داستان پسر بچه‌ای است که طی یک سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما به دریا پرتاب می‌شود و زندگی جدیدی را با دلفین‌ها و حیوانات آبزی شروع می‌کند، اما بعد از گذشت زمان از دریا وارد جزیره‌ای در جنوب کشور ایران شده و به دنبال مادرش می‌گردد. پسر دلفینی، پسرِ مادر شجاع و فداکاری است که بعد از مادرش مسیر او را طی می‌کند و با شعار ((برای مردم)) در مسیر نجات دنیا گام برمی‌دارد.

کد خبر 615561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.