تیم‌های ایرانی سال آینده هم از لیگ‌قهرمانان آسیا حذف می‌شوند!/ کی‌روش دموکرات شده است

رئیس سابق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در رابطه با کسب مجوز حرفه‌ای از جانب باشگاه‌های ایرانی مدعی شد دریافت‌نکردن آن، باز هم می‌تواند به حذف باشگاه‌ها از لیگ‌قهرمانان آسیا منجر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داریوش مصطفوی در خصوص تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در زمانی که ریاست آن را بر عهده داشت، اظهار کرد: این هشدار را می‌دهم که اگر وضع به همان روال سال گذشته پیش برود، صددرصد باشگاه‌های بزرگ ایران مانند پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر و تراکتور باز هم از حضور در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا محروم خواهند شد.

وی افزود: سپاهان این مجوز را دریافت کرده است؛ پس به‌جای اینکه فشار روی کمیته استیناف و بدوی حرفه‌ای باشد، فشار را روی باشگاه‌ها بگذارید و موارد ایراد گرفته شده را بررسی کنید.

رئیس سابق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تصریح کرد: حتی احتمالش هست تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال به لیگ دسته دوم و سوم سقوط کنند، چرا که سال‌ها فوتبال ایران به این باشگاه‌ها ارفاق کرد.

مصطفوی درباره تیم‌ملی فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش، خاطرنشان کرد: شاید من موافق کی‌روش نباشم، اما در برگشت وی، روش و سیستم کاری او عوض شده و مقداری دموکرات‌تر شده و از دیکتاتوری که سابق داشت کم شده است؛ شاید به این علت است که در کشورهای قبلی نتیجه خوب نگرفت.

کد خبر 615548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.