امروز همه ایران اسلامی داغدار است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه امروز همه ایران اسلامی داغدار است، گفت: تا زمانی که استقلال آزادی جمهوری اسلامی پابرجا است، دشمنان دشمنی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهدی طاهری امروز _شنبه هفتم آبان‌ماه_ در آئین تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاه‌چراغ (ع)، اظهار کرد: به همه مردم ایران اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز همه ایران اسلامی داغدار است، ادامه داد: اگر پدران، مادران، برادران و خواهران امروز برای آرتین، پدری و مادری و برادری و خواهری کنند، زیاد نگفته‌ایم و نخواستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی به عنوان شعار محوری از ابتدای انقلاب اسلامی مطرح شده است، ادامه داد: تا زمانی که این شعار محوری برجاست، دشمنان دشمنی می‌کنند.

وی افزود: چهل و چندسال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و در زمان‌های مختلف دیدیم که دشمنان این آب و خاک چگونه با شهروندان و کشورمان دشمنی کرده و می‌کنند. دشمنان هر روز چهره جدیدی از دشمنی خود را نمایان می‌کنند؛ روزی با جنگ تحمیلی، روزی کودتا و زمانی نیز با محاصره اقتصادی به‌دنبال دشمنی با مردم هستند.

طاهری بابیان اینکه کدام دلی است که از شنیدن این خبر و فاجعه به درد نیاید، خاطرنشان کرد: امروز باید بر سر مدعیان حقوق بشر و آزادی، فریاد کشید، این حقوق بشر است، آیا این طور باید از آن دفاع کرد؟ آیا حفظ حقوق بشر ریختن خون بزرگ و کوچک و طفل‌های ایران اسلامی است؟

کد خبر 615546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.