ستاره چلسی امیدوار است به جام جهانی ۲۰۲۲ برسد!

مدافع راست تیم ملی فوتبال انگلیس که در لیگ قهرمانان اروپا دچار آسیب‌دیدگی شد، امیدوار است به جام‌جهانی قطر برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ریس جیمز اطهار می‌کند که بهبودی او از مصدومیت به کندی پیش می‌رود، اما او امید خود برای حضور در تیم ملی انگلیس برای جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست نمی‌دهد.

جیمز پس از آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ یازدهم اکتبر، با چالش زمان روبرو است تا برای جام جهانی آماده شود. او قول داده تمام تلاشش را بکند تا به موقع برای این رقابت‌ها آماده شود.

وی به نشریه سان گفت: «من باید در چند هفته آینده سخت کار کنم و ببینم در روز اعلام لیست تیم ملی، شرایطم چگونه است. سعی خواهم کرد تا امیدم را حفظ کنم. هنوز درمان من کُند پیش می‌رود و در مراحل اولیه است. دو هفته است که در دوره توانبخشی هستم، بنابراین هنوز هم هر روز آن را انجام می‌دهم. کادر پزشکی چلسی من را تحت نظر دارد و چند درصد شانس برایم باقی مانده تا به جام جهانی بروم.»

مصدومیت جیمز برای گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، به یک مشکل تبدیل شده است چراکه مدافع کناری چلسی در لیست او حضور داشت و همچنین به احتمال زیاد مهره فیکس سه شیرها در قطر بود. ساوتگیت همچنین ممکن است مدافع راست دیگری به نام کایل واکر را برای این مسابقات در اختیار نداشته باشد زیرا مدافع منچسترسیتی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از میادین دور است.

ریس جیمز جوان‌ترین بازیکن تاریخ چلسی است که در یک بازی لیگ‌قهرمانان هم گلزنی کرده و هم پاس گل داده است.

ساوت گیت لیست ۲۶ نفره خود در جام جهانی را در تاریخ دهم نوامبر (نوزدهم آبان) اعلام می‌کند. اولین بازی این تیم در تاریخ بیست و یکم نوامبر (‌سی‌ام آبان) برابر ایران است.

کد خبر 615542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.