آیا سبک بازی منچسترسیتی تغییر کرده است؟

هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی در خصوص اینکه آیا سبک بازی تیمش به خاطر هالند تغییر کرده است یا خیر، صحبت‌هایی مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیل فودن، هافبک منچسترسیتی می‌گوید که تیم با وجود جذب ارلینگ هالند، سبک بازی خود را تغییر نداده است.

هالند از زمان حضور در انگلیس، تأثیر زیادی در منچسترسیتی داشته است. بازیکن نروژی تنها در ۱۶ بازی برای تیم پپ گواردیولا ۲۲ گل به ثمر رسانده است، اما فودن می‌گوید: «ورود این مهاجم تغییری در رویکرد سیستم سیتی ایجاد نکرده است.»

وی گفت: «فکر نمی‌کنم او سبک بازی ما را زیاد تغییر داده باشد. در مقایسه با سال‌های گذشته که با یک بازیکن در پست ۹ کاذب بازی می‌کردیم، واضح است که مهره اصلی خط حمله است." اکنون می‌توانیم بیشتر به او پاس بدهیم، زیرا می‌دانیم که می‌تواند مدافعان را رد کند و گل بزند. هالند برای نحوه بازی ما، درحال حاضر مهم است.»

منچسترسیتی به فوتبال مبتنی بر مالکیت، شهرت دارد، اما ورود هالند به جمع سیتیزن‌ها، به این معنی است که تیم گواردیولا می‌تواند بازی رو به جلوتری انجام دهد. فودن پیش از این رابطه قوی با این بازیکن نروژی برقرار کرده است و در این فصل تنها در ۱۶ بازی هفت گل و سه پاس گل به ثبت رسانده است.

قهرمان لیگ برتر، امروز _شنبه هفتم آبان‌ماه_ به مصاف لسترسیتی رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. سیتی آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را چهارشنبه شب هفته جاری مقابل سویا برگزار خواهد کرد.

کد خبر 615539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.