گلایه شهروندان اصفهانی از آسفالت نامطلوب بخشی از رینگ چهارم+ پاسخ مسئولان

برخی از شهروندان اعلام کرده‌اند حدفاصل پل شهید فخری‌زاده تا پل شهید سلیمانی واقع در مسیر رینگ چهارم، وضعیت مطلوبی از نظر آسفالت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصفهان به‌عنوان یک کلان‌شهر و سومین شهر پرجمعیت کشور، چهار رینگ ترافیکی دارد که رینگ چهارم آن در حال احداث است و شهرداری نیز طبق نیاز شهر، اقداماتی همچون احداث مجموعه پل‌های شهید سلیمانی، مجموعه میدان استقلال و پل آفتاب را در دستور کار قرار داده است تا بتواند علاوه بر مدیریت ترافیک، از گسترش بی‌رویه شهر جلوگیری کند.

آسفالت معابر یکی از نیازهای اصلی شهروندان است و طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، از جمله وظایف شهرداری است که آسفالت با وضعیت مطلوب را در اختیار شهروندان قرار دهد؛ با توجه به اینکه رینگ‌های حفاظتی شهر توسط شهرداری ایجاد می‌شود، مدیریت و بهینه‌سازی آسفالت آن نیز توسط این نهاد شهری باید انجام شود.

در این بین برخی از شهروندان از آسفالت نامطلوب بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان گلایه‌مند هستند. این شهروندان می‌گویند، حدفاصل پل شهید فخری‌زاده تا پل شهید سلیمانی واقع در مسیر رینگ چهارم، وضعیت مطلوبی از نظر آسفالت ندارد؛ همچنین طول این مسیر از ابتدای کمربندی شرق تا پل شهید سلیمانی بدون روشنایی است و با توجه به تردد خودروهای سنگین و عرض کم معبر، می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات ناگواری باشد.

رفع مشکل روشنایی با تکمیل رینگ چهارم اصفهان

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، محسن زمانی، سرپرست منطقه چهار شهرداری اصفهان اظهار کرد: بخشی از کمربندی شرق اصفهان در محدوده این منطقه قرار دارد.

وی با بیان اینکه حدود پنج کیلومتر از رینگ چهارم ترافیکی شهر در محدوده منطقه چهار قرار دارد، ادامه داد: این محدوده، از حوالی پل شهید فخری‌زاده تا حوالی پل شهید سلیمانی است لذا، آسفالت این مسیر نیز جزو وظیفه این منطقه است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌ای برای ترمیم آسفالت این معبر در دستور کار نیست، خاطرنشان کرد: با تکمیل رینگ چهارم مشکلات روشنایی آن نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 615522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.