موفقیت هفت کودک ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان

هفت عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب دیپلم افتخار از بیست‌وچهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی نوازاگورا کشور بلغارستان شدند.

به گزارش ایمنا، بیست‌وچهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» کشور بلغارستان در سال ۲۰۲۲ با موضوع آزاد برگزار شد و از بین سه هزار و ۲۱۷ اثر از ۳۲ کشور هفت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری موفق به کسب دیپلم افتخار از این دوره از مسابقات شدند.

اسامی برگزیدگان این مسابقه عبارت است از: پرنیا محمدی هشت ساله از مرکز چوپار کانون استان کرمان، نازنین‌زهرا خاطری هفت ساله از مرکز شماره یک کانون مهاباد استان آذربایجان غربی، الناامید ۱۴ ساله از مرکز شماره یک کانون اردبیل، فاطیما سلگی ۹ ساله از مرکز کانون نهاوند استان همدان، فاطمه مسعودی ۱۸ ساله از مرکز شماره دوکانون صفاشهر استان فارس، زهرا عسگری ۱۲ ساله از مرکز شماره یک کانون مشکین‌شهر استان اردبیل و پانیذ نیک‌بخت ۱۵ ساله از مرکز شماره یک کانون خوانسار استان اصفهان.

همچنین در بیست‌وچهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» یک دیپلم افتخار به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.

کد خبر 615507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.