سرعت پیشرفت پروژه‌های حاشیه شهر قابل قبول نیست

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه‌ شهر با اشاره به تخصیص و تامین بودجه پروژه‌ها گفت: با توجه به اینکه بودجه بیشتر پروژه‌های حاشیه‌ شهر تخصیص یافته است، اما سرعت پیشرفت آن‌ها قابل قبول نیست و باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

غلامحسین صاحبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مدیریت شهری باید قبل از تعریف پروژه، ابتدا مسائل و مشکلات را شناسایی و بررسی کند و پروژه‌ها را در راستای حل این مسائل تعریف کند، اظهار کرد: هر اقدامی برای جبران سرانه‌ها یا از بین بردن نارسایی‌ها باید در پروژه‌ها تعریف شود و در نهایت هر پروژه باید پیوست مسئله‌محور داشته باشد.

وی با اشاره به تخصیص و تأمین بودجه پروژه‌ها، ادامه داد: با توجه به اینکه بودجه بیشتر پروژه‌های حاشیه شهر تخصیص یافته است، اما سرعت پیشرفت آن‌ها قابل قبول نیست و باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر تصریح کرد: شهرداری و مدیریت شهری مأموریت‌های مشخصی دارند، از این‌رو ضروری است با تمرکز بر مأموریت اصلی حرکت کنیم و پروژه‌ها بر اساس همین مأموریت‌ها تعریف شود، همچنین پروژه‌ها باید در راستای رفع معضلات، مشکلات و مسائل کلیدی باشد.

وی اضافه کرد: هدف‌گذاری‌ها نباید بلندپروازانه باشد، بلکه باید واقع‌گرایانه و عملیاتی باشد و برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدف‌گذاری‌های شفاف در راستای این پیش‌بینی‌های واقع‌گرایانه انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

کد خبر 615489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.