شاملی بازهم نتوانست جای سپاهان را بگیرد!

هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران با تداوم صدرنشینی سپاهان اصفهان به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم لیگ برتر هندبال جمعه _ششم آبان‌ماه_ با تداوم پیروزی‌های سپاهان اصفهان و شاملی کازرون دنبال شد تا رقابت شانه به شانه این دو تیم در صدر جدول ادامه داشته باشد.

تیم هندبال پیکان خراسان مقابل سپاهان صف‌آرایی کرد که با نتیجه ۲۶ بر ۲۰ شکست خورد و بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. طلایی‌پوشان هم با هشت امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل زاگرس اسلام‌آباد غرب به میدان رفت که با نتیجه ۳۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. زاگرس اسلام‌آباد غرب هم با ۲ امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفت.

تیم هندبال صنعت مس کرمان رو در روی رعد پدافند البرز قرار گرفت که با نتیجه ۳۷ بر ۳۰ این تیم را از پیش رو برداشت. صنعت مس کرمان با ۶ امتیاز در رده سوم و رعد پدافند البرز با ۳ امتیاز در رده هشتم جای گرفتند.

تیم هندبال سپاهان نوین اصفهان میزبان با خانه نخلستان دشتستان بود که با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ این تیم را از پیش رو برداشت و با ۶ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت. خانه نخلستان دشتستان هم با ۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

نتایج کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان ایران به شرح زیر است:

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۵ _ زاگرس اسلام‌آباد غرب ۱۹

نخلستان دشتستان ۲۷ _ سپاهان نوین اصفهان ۳۰

رعد پدافند البرز ۳۰ _ صنعت مس کرمان ۳۷

گیتی پسند اصفهان ۳۴ _ پرواز هوانیروز اصفهان ۳۱

نفت و گاز گچساران ۲۸ _ زغال‌سنگ طبس ۲۴

پیکان خراسان ۲۰ _ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۶

شاملی بازهم نتوانست جای سپاهان را بگیرد!

شاملی بازهم نتوانست جای سپاهان را بگیرد!

کد خبر 615452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.