مهم‌ترین گزینه رئال مادرید برای تابستان آینده‌ مشخص شد!

جود بلینگهام ستاره بوروسیا دورتموند به شدت مورد توجه چند تیم بزرگ مثل رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئال مادرید، جود بلینگهام را به عنوان هدف اصلی خود برای پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده، انتخاب کرده است.

به نظر می‌رسد با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از پایان فصل، یک نبرد مهیج بین تیم‌های بزرگ برای‌جذب بلینگهام وجود داشته باشد. رئال مادرید یکی از چندین تیمی است که به‌شدت هافبک انگلیسی را زیر نظر دارد و همه رسانه‌ها می‌دانند که او هدف اصلی آنها در آستانه فصل ۲۰۲۳-۲۴ است.

بلینگهام به هیچ وجه از بروسیا دورتموند ناراضی نیست، اگرچه باتوجه به عملکردش در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا، او به مرحله‌ای نزدیک می‌شود که مشتاق است به تیمی که برای کسب جام‌ها رقابت می‌کند، قدم بگذارد. در کنار مادرید، هر "شش باشگاه بزرگ" در لیگ برتر انگلیس، جود را هدف قرار داده‌اند.

درحالی که با توجه به قوانینِ جذب و ثبت اسم بلینگهام در لالیگا، برای لوس بلانکوس سخت خواهد بود که این هافبک را در ترکیب خود بگنجانند، قهرمانان اسپانیا اما، فضای کافی برای امضای قرارداد با او را در اختیار دارند. سه بازیکن برزیلی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو و ادر میلیتائو اخیراً تابعیت اسپانیا را دریافت کرده‌اند، بنابراین هیچ مشکلی برای جذب ستاره دورتموند وجود ندارد.

پس از کمک به دورتموند برای صعود به حذفی لیگ قهرمانان، تورنمنت مهم بعدی برای این جوان، جام جهانی است، جایی که به نظر می‌رسد جود در ترکیب فیکس انگلیس قرار بگیرد. پشت سر گذاشتن جام جهانی قطر به بهترین نحو، شانس خروج او از بوندسلیگا را در تابستان آینده افزایش می‌دهد.

کد خبر 615448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.