مکتب شهدا، مکتب نهراسیدن و ناامید نشدن است

رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سازمان بسیج متضعفین گفت: مکتب شهدا، مکتب نهراسیدن، ناامید نشدن و اندوهگین نبودن است و شهدا به ما یاد دادند که در هر شرایطی باید دین خدا را یاری کرد و این بزرگترین درسی است که آنها به همه تعلیم دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار عبدالرضا آزادی در یادواره ۲۲۰ شهید والامقام شهرستان هرسین که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ما وقتی مراسم و یادواره‌هایی را برای تجلیل از مقام والای شهدای عزیز برگزار می‌کنیم، در حقیقت ایثارگری، رشادت و جان‌فشانی‌های این شهدای گران‌قدر را در دوران دفاع مقدس مرور و بر آن افتخار می‌کنیم.

وی افزود: شهدا همچنان به نظام اسلامی کمک می‌کنند؛ چرا که این شهدای عزیز راه و هدفشان اعتلای راه خداوند متعال و مکتب نورانی اسلام بود.

سردار آزادی تاکید کرد: مکتب شهدا مکتب نهراسیدن، ناامید نشدن و اندوهگین نبودن است و شهدا به ما یاد دادند که در هر شرایطی باید دین خدا را یاری کرد و این بزرگترین درسی است که آنها به همه تعلیم دادند.

مسئول حفظ آثار دفاع مقدس در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر دشمنان اسلام و گروه‌های تکفیری با ما دشمن هستند به خاطر وجود ایرانی مقتدر، مستقل و نیرومند است و لذا برای مقابله با این نظام الهی همچون جنگ احزاب در صدر اسلام تمام توان خود را بسیج کنند تا در مقابل این ایران مقتدر و مستقل بایستند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم ۵۰ شهید ارتش جمهوری اسلامی در تیپ ۲۸۱ زرهی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 615432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.