هزینه سرسام‌آور رونالدو برای خرید خانه در پرتغال!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند، که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ شنبه هفتم آبان ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

ایونینگ استاندارد:

* پس از اینکه هری‌کین مذاکرات را به حالت تعلیق درآورد، تاتنهام باید تا پایان جام‌جهانی صبر کند قرارداد جدیدی را با این بازیکن منعقد کند.

دیلی میل:

* پل وینستانلی، مدیر جدید (مسئول جذب بازیکنان) باشگاه چلسی، مسئول یکی از نقض مقررات نماینده اتحادیه فوتبال انگلیس بود که باعث شد باشگاه فعلی او، برایتون، ماه گذشته ۳۶۶ هزار و ۶۰۰ پوند جریمه شود.

* فناوری آفساید نیمه‌خودکار ممکن است فصل آینده در لیگ برتر فوتبال انگلیس، مورد استفاده قرار گیرد.

سان:

* کریستیانو رونالدو ۱۸ میلیون پوند برای خرید گران‌ترین خانه در کشور پرتغال هزینه کرده است.

اکسپرس:

* چلسی در تلاش برای خرید یک بازیکن برای جایگزینی ریس جیمز است که چهار ماه مصدوم خواهد بود. آن‌ها دنزل دامفریس را زیر نظر داشتند اما ظاهراً او تمایلی به این انتقال ندارد.

* چلسی در حال بررسی برای تکمیل قرارداد با آرسن زاخاریان هافبک دینامو مسکو است، اما این انتقال در حال‌حاضر به دلیل یک سری مشکلات قانونی متوقف شده است.

* بر اساس گزارش‌ها، تاد بولی مالک چلسی برای جذب ادسون آلوارز، هافبک آژاکس در ژانویه تلاش‌های زیادی کرده، اما ممکن است لیساندرو مارتینز مدافع منچستریونایتد او را از این انتقال، منصرف کند.

کد خبر 615419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.