فرهاد فخیم به گیتی‌پسند پیوست

فرهاد فخیم کاپیتان و اسطوره تیم فوتسال مس سونگون پس از جنجال‌های پیش‌آمده و جدایی از جمع ورزقانی‌ها، طی انتقالی مستقیم به گیتی‌پسند پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از جنجال‌های پیش‌آمده میان فرهاد فخیم و اسماعیل تقی‌پور در ورزقان که به‌طورعجیبی بالا گرفت و ختم به‌خیر هم نشد، اسطوره مس سونگون پس از سال‌ها درخشش در این تیم، قرارداد خود را فسخ کرد و از مس جدا شد.

فخیم پس از جدایی از مس گفته بود تا نیم‌فصل تیم ندارم و باید دید چه اتفاقی در ادامه رخ می‌دهد، اما امروز در انتقالی پرسروصدا، مقصد جدیدش به‌طرز شوکه‌کننده‌ای مشخص شد.

کاپیتان اسبق تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با حضور در دفتر باشگاه گیتی‌پسند و مذاکره با مدیران این باشگاه، رسماً به جمع شاگردان محمد کشاورز پیوست.

بازیکن اسبق تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا و جام‌جهانی، علاوه‌بر مس سونگون، در تیم‌های دبیری تبریز، گسترش‌فولاد، فیروزصفه، فولادماهان و تاسیسات‌دریایی نیز سابقه بازی‌کردن دارد.

بدون‌شک انتقال مستقیم فخیم از مس سونگون به گیتی‌پسند، پرسروصداترین اتفاق فصل جاری است؛ علاوه‌بر اینکه فخیم پس از درگیری و جنجال با سرمربی مس، چمدان خود را با کوله‌باری از افتخارات و چهار قهرمانی پیاپی در لیگ‌برتر بست و بدون معطلی به اصفهان آمد و باید هفته آینده در الکلاسیکوی تماشایی ایران، خیلی‌زود مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

کد خبر 615388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.