اصفهانی‌ها چگونه مسیرهای پرتکرار خود را در «به‌همراه» ثبت کنند؟

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه سامانه «به‌همراه» تحولی در حمل‌ونقل همگانی اصفهان است، نحوه ثبت مسیرهای پرتقاضای شهروندان در این سامانه را تشریح کرد.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل همگانی یک روند مستمر است، اظهار کرد: هر روز تغییراتی در معماری شهری رخ می‌دهد و شهروندان بر اساس تغییر شرایط نیازمندی‌های جدید خواهند داشت، بنابراین الگوی تقاضاهای سفر در سطح شهر تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه برای آنکه شهرداری بتواند ارائه خدمات خود را با این تغییرات مطابقت دهد، بهترین مشاور شهروندان هستند. تصریح کرد: شهروندان با ثبت مسیرهای پرتکرار خود در سامانه «به‌همراه» به نشانی https://isfahan.behamrah.ir، به شهرداری کمک می‌کنند تا بر اساس تقاضای آن‌ها برنامه‌ریزی بهتری برای حمل‌ونقل همگانی شهر انجام شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: ما با شناسایی دقیق نیازهای پرتکرار شهروندان تلاش می‌کنیم برای خطوط اتوبوس و تاکسی برنامه‌ریزی جدید مبتنی بر تقاضاهای ثبت شده انجام و ناوگان جدید را به مسیرهای پرتقاضا تخصیص دهیم تا در این راستا خدمات جدید برای رفاه بیشتر آن‌ها راه‌اندازی شود و با افزایش سهم حمل‌ونقل همگانی شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشیم.

وی با اشاره به نحوه ثبت مسیرهای پرتقاضای شهروندان در سامانه به‌همراه، گفت: شهروندان پس از ورود به سامانه https://isfahan.behamrah.ir، وارد صفحه ثبت مسیر می‌شوند و سپس محدوده مبدا و محدوده مقصد خود را انتخاب می‌کنند، در ادامه زمان رفت و آمد خود را مشخص و سایر اطلاعات تکمیلی را وارد سامانه می‌کنند.

حق‌شناس با اشاره به ویژگی‌های سامانه به‌همراه، افزود: برنامه‌ریزی بهتر برای حمل‌ونقل عمومی، اصلاح خطوط اتوبوسرانی و تاکسی، همچنین بهبود وضعیت ترافیکی و آلودگی هوا از ویژگی‌های بارز این سامانه است.

شهروندان اصفهانی چگونه در «به‌همراه» مسیر خود را ثبت کنند؟

کد خبر 615383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.