رکن‌آذین خاورمیانه صفر_گیتی‌پسند ۲/پیروزی در آستانه الکلاسیکوی ایران

در چارچوب هفته یازدهم لیگ‌برتر، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با برتری دو بر صفر در خانه رکن‌آذین خاورمیانه، به صدر جدول نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتسال رکن‌آذین خاورمیانه مشهد و گیتی‌پسند اصفهان، ساعت ۱۶ روز گذشته _جمعه ششم آبان‌ماه_ در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان شاگردان محمد کشاورز با دو گل به پیروزی بدون دردسر دست یافتند.

علیرضا عسگری و ابوالفضل حسن‌خانی، گلزنان گیتی‌پسند در جدال برابر رکن‌آذین بودند؛ گیتیزن‌ها با کسب سه امتیاز حیاتی خارج از خانه، دو پله در جدول صعود کردند و با ۲۵ امتیاز بالاتر از کراپ الوند و سن‌ایچ ساوه، با چهار امتیاز کمتر از مس سونگون در رده دوم قرار گرفتند.

نکته عجیب دیدار رکن‌آذین و گیتی‌پسند به قبل از شروع بازی برمی‌گردد؛ زیرا این تقابل با ۲۷ دقیقه تأخیر آغاز شد، آن‌هم به این دلیل که در اسامی بازیکنان رکن‌آذین مشکلاتی به‌وجود آمد و نیروی‌انتظامی نیز در سالن حضور پیدا نکرده بود.

گیتی‌پسندی‌ها از زمان بازگشایی لیگ‌برتر پس از پایان بازی‌های جام ملت‌های آسیا، برابر سن‌ایچ ساوه متوقف شده‌اند اما مقابل زندی‌بتن کلاردشت و رکن‌آذین خاورمیانه به پیروزی دست پیدا کردند تا با پیشی‌گرفتن از تیم‌های جویای نام، مجدداً در کنار مس سونگون بایستند و برای قهرمانی با رقیب دیرینه‌شان بجنگند.

به گزارش ایمنا، فوتسال ایران هفته آینده شاهد زیباترین، مهم‌ترین و جنجالی‌ترین بازی لیگ‌برتر خواهد بود و گیتیزن‌ها، در سالن پیروزی اصفهان از ساعت ۱۶ در الکلاسیکوی فوتسال ایران پذیرای مس سونگون خواهند بود، تقابلی که می‌تواند تا حدودی چهره قهرمان فصل جاری لیگ‌برتر را نمایان کند و با توجه به فاصله اندک دو تیم در جدول، اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت؛ بدون شک باید خودمان را برای درگیری‌های عجیب و غریب نیز آماده کنیم‌.

کد خبر 615303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.