دبیر جدید شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه تهران تعیین شد

رئیس دانشگاه تهران در حکمی حسین اسمعیلی، استادیار دانشکده دامپزشکی این دانشگاه را به عنوان دبیر جدید شورای انضباطی دانشجویان منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه تهران در حکم دبیر جدید شورای بدوی انضباطی دانشجویان دانشگاه تهران، تاکید کرده است که با عنایت به وظایف و اهداف دبیرخانه مذکور نسبت به صیانت از فضای امن و حاکی از آرامش دانشگاه و کمک به تعهد و التزام دانشجویان به ضوابط و هنجارهای محیط دانشگاهی بر اساس خط مشی دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی مورد اهتمام قرار گیرد.

بر پایه خبر رسیده، انتصاب اسماعیلی به پیشنهاد معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران و بر اساس آئین‌نامه انضباطی دانشجویان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی (مصوب ۲۰ تیر ۱۳۷۴) صورت گرفته است.

از دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه تهران در حکم دبیر جدید شورای بدوی انضباطی دانشجویان دانشگاه تهران، تاکید کرده است که با عنایت به وظایف و اهداف دبیرخانه مذکور نسبت به صیانت از فضای امن و حاکی از آرامش دانشگاه و کمک به تعهد و التزام دانشجویان به ضوابط و هنجارهای محیط دانشگاهی بر اساس خط مشی دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی مورد اهتمام قرار گیرد.

بر پایه خبر رسیده، انتصاب اسمعیلی به پیشنهاد معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران و بر اساس آئین‌نامه انضباطی دانشجویان مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی (مصوب ۲۰ تیر ۱۳۷۴) صورت گرفته است.

کد خبر 615292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.