هوادار صفر _ استقلال یک / استقلال برای بردن الهامی فقط یک ساپینتو کم داشت

در آخرین دیدار رقابت های لیگ برتر فوتبال پیش از جام جهانی، استقلال در یک بازی خارج از خانه برابر هوادار به میدان رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر، امروز _جمعه، ششم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶ تیم‌های هوادار و استقلال در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی تیم استقلال به پایان رسید.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های هوادار و استقلال

ورزشگاه: پاس قوامین

تماشاگر: -

گل‌: محمد محبی (دقیقه ۹)

اخطار: سعید مهری (دقیقه ۶۴) از استقلال؛ نیما انتظاری (دقیقه ۷۸) از هوادار

اخراج: -

هوادار: میلاد فراهانی، بابک مرادی (۶۶- حسین صادقی)، عزت اله پورقاز، فرزاد جعفری، داریوش شجاعیان (۴۶- محمدجواد محمدی)، فریبرز گرامی، محمد میری، نیما انتظاری، امیرحسین پورمحمد، محمد چهارمحالی، صائب محبی

سرمربی: ساکت الهامی

استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری (۶۶- زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند (۶۶- مهدی مهدی پور)، محمد محبی، مهدی قایدی (۵۸- رضا میرزایی)، ارسلان مطهری (۶۶- سجاد شهباززاده)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

داور: حسن اکرمی

شرح بازی: استقلال که از صدر جدول دور شده، نیاز مبرمی به کسب حداکثر امتیاز در دیدار برابر هوادار تهران داشت و در دقایق ابتدایی بازی نیز تلاش کرد تا بتواند فشار لازم را روی دروازه حریف ایجاد کند و خیلی زود نیز به گل اول رسید و محبی دروازه هوادار تهران را باز کرد. در ادامه بازیکنان هوادار تلاش کردند تا شاید بتوانند روند بازی را به سود خود تغییر دهند اما این استقلال بود که مجدداً باز هم توانست به موقعیت برسد. حملات متعدد استقلالی‌ها چه با خلاقیت‌های فردی و تاکتیکی و چه به دلیل اشتباه مدافعان هوادار در نیمه اول ادامه پیدا کرد اما ستاره‌های خط حمله استقلال نتوانستند در نیمه اول دیگر گلی را به ثمر برسانند تا بازی در نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر و تک گل محمد محبی به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم هوادار بازی را با سرعت بیشتری از سر گرفت و توانست خیلی زود به موقعیت‌های خوبی دست پیدا کند که هر بار حسینی در برابر بازیکنان هوادار ایستادگی کرد. در ادامه مهدی قایدی در دو حمله می‌توانست دروازه هوادار را باز کند اما در انجام این کار ناکام بود. در ادامه تیم هوادار با چند تعویض سعی در تغییر ریتم بازی داشت و چند بار به دروازه استقلال نیز نزدیک شد اما هیچکدام از فرصت‌ها و ضدحمله ها تبدیل به گل تساوی نشد. در دقایق پایانی مسابقه تیم استقلال موفق شد نبض بازی را در اختیار بگیرد و اجازه ایجاد موقعیت به حریف را ندهد. بازیکنان استقلال با مدیریت بازی توانستند زمان بازی را به سود خود سپری کنند تا در نهایت بازی با همان تک گل محبی به پایان برسد.

تیم استقلال با کسب سه امتیاز در دیدار خارج از خانه برابر هوادار موفق شد اختلاف خود با پرسپولیس در صدر جدول را به دو امتیاز برساند.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۹- استقلال) - استقلال روی حرکت ارسلان مطهری به خوبی صاحب موقعیت گلزنی شد. مطهری پاس خوبی برای محبی ارسال کرد و این بازیکن نیز موفق شد با یک ضربه به زاویه مخالف، چهارمین گلش در رقابت‌های این فصل را به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹: مهدی قایدی روی یک ضدحمله صاحب فرصت شد و در حالی که فرصت داشت دروازه حریف را باز کند، ضربه خود را درست به جایی زد که میلاد فراهانی درون دروازه آماده مهار توپ بود.

دقیقه ۳۴: ارسلان مطهری با یک توپ ربایی عالی توانست خود را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما خروج به موقع دروازه‌بان تیم هوادار باعث شد تا دروازه این تیم بسته بماند.

دقیقه ۵۲: محمد جواد محمدی از جناح راست توانست خود را در شرایط شوت‌زنی قرار دهد و در ادامه ضربه محکم این بازیکن با واکنش حسینی مواجه شد که توپ را دفع کرد.

دقیقه ۵۶: فرار عالی قایدی پشت مدافعان هوادار او را در فرصت عالی گلزنی قرار داد. فراهانی بی‌مهابا از دروازه خارج شد و در تقابل با مهدی قایدی نهایتاً دریبل خورد اما ضربه این بازیکن به تیرک برخورد کرد.

دقیقه ۸۷: یامگا ضربه خوبی به سمت دروازه استقلال روانه کرد اما فراهانی موفق شد این ضربه را دفع کرده و راهی کرنر کند.

بهترین بازیکن:

محمد محبی از استقلال تنها گل مسابقه را به ثمر رساند و در سایر دقایق بازی نیز اثرگذار ظاهر شد.

کد خبر 615281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.