پادما یدک ۵۳ _ ذوب آهن ۵۵/گاندوها پیروز دربی اصفهان

تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن موفق شد همشهری خود پادما یدک را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال بانوان پادما یدک و ذوب آهن امروز _جمعه ششم آبان‌ماه_ در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان از ساعت ۱۳ رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۵۵ بر ۵۳ به سود ذوب آهن تمام شد.

اسامی بازیکنان ذوب آهن:

بهار اکبری، هانیه حاجی حسینی، مژگان خدادادی، ستاره سیاوشی، مطهره رحیمی، عاطفه محمدی راد، الهام رنجبر، هانیه موسوی، سمانه طغیانی، آیدا ترابی، پریسا رهنما و مریم حبیبی.

سرمربی: فرحناز شمس

اسامی بازیکنان پادما یدک:

مائده پورحیدر، زهرا حاج هاشمی، آتنا جعفرزاده، معصومه یعقوبی، مهدیه سپه‌وند، مانه هوسپیان، نسیم طباطبایی، زهرا معتمدی، زینب افتخاری، نرگس اشرفی، بهار حیدری و جزینی.

سرمربی: سیمین تهال

کوارتر اول:

بازیکنان پادما نخستین امتیاز این بازی را کسب کردند؛ در ادامه گاندو ها عملکرد بهتری دارند و پیش می‌افتند. پادمایی ها در پرتاب‌های سه امتیازی موفق عمل می‌کنند، یعقوبی تیم خود را سه امتیاز پیش انداخت. بر خلاف تصور، پادما تیم دست و پا بسته‌ای مقابل گاندو ها نشان نداده است. حدود سه دقیقه است که دوتیم امتیازی نگرفتند و بازی با برتری یک امتیازی پادما پیش می‌رود.

پرتاب سه امتیازی بازیکن پادما این تیم را به عدد ۱۰ رساند. بازی در یک دقیقه پایانی با نتیجه ۱۲ بر هشت به سود پادما یدک است، پرتاب‌های سه امتیازی خدادی راهی به حلقه ندارد. شش اختلاف امتیاز به نفع پادما به وجود آمد که شمس درخواست تایم استراحت کرد. در نهایت کوارتر اول با پرتاب‌های سه امتیازی موفق پادمایی ها با نتیجه ۱۴ بر ۹ به نفع این تیم تمام شد.

کوارتر دوم:

گاندوها در امتیاز گیری مشکل دارند، سیاوشی با یک توپ ربایی اختلاف امتیاز را برای ذوب آهن به عدد ۳ کاهش داد. پرتاب سه امتیازی بازیکن ذوب آهن بازی را به تساوی کشاند و تهال در خواست تایم استراحت کرد. سبزپوشان در این کوارتر عملکرد بهتری دارند، رنجبر ذوب آهن را یک امتیاز پیش انداخت.

دو تیم پایاپای پیش می‌روند، روی اشتباه مدافعین ذوب آهن بازیکن پادما امتیاز گیری کرد. پرتاب سه امتیازی خدادی بالاخره در حلقه پادما جای گرفت تا دوتیم در امتیاز ۲۵ به تساوی برسند. ذوبی ها توسط رنجبر دو امتیاز پیش افتادند، شمس تایم استراحت گرفت. دوتیم در ضربات پنالتی عملکرد خوبی ندارند و پنج خطا شدند. آتنا جعفر زاده به دلیل خطایی که داشت از زمین بازی اخراج شد و در نهایت کوارتر دوم با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ به سود ذوب آهن تمام شد.

کوارتر سوم:

گاندوها روی پرتاب پنالتی سیاوشی به امتیاز ۳۰ رسیدند. پادمایی‌ها اختلاف را به عدد دو رساندند. یعقوبی بازی را به تساوی کشاند، پرتاب سه امتیازی بازیکن پادما درون حلقه ذوب آهن جای گرفت. سفیدپوشان پادما سه امتیاز پیش افتادند؛ بازیکنان این تیم در دفاع عملکرد خوبی دارند. پادمایی ها در این کوارتر بازی بهتری نسبت به گاندو ها ارائه دادند و به امتیاز ۴۰ رسیدند. ۹ امتیاز برتری برای پادما وجود دارد، دو تیم پنج خطا شدند. کوارتر سوم با نتیجه ۴۵ بر ۳۳ به نفع پادما تمام شد.

کوارتر چهارم:

پرتاب سه امتیازی بازیکن ذوب آهن امتیاز این تیم را به عدد ۳۶ رساند، پادما با ایجاد اختلافی ۱۴ امتیازی به امتیاز ۵۰ رسید. بازیکنان ذوب آهن از زمین حریف کار دفاعی را انجام می‌دهند، سه دقیقه به پایان بازی باقی مانده و گاندو ها اختلاف را به عدد پنج کاهش دادند. پرتاب سه امتیازی بازیکن ذوب آهن اختلاف را به عدد دو رساند، در آن طرف زمین پرتاب سه امتیازی بازیکن پادما هم وارد حلقه شد تا شاهد جنگ پرتاب‌های سه امتیازی باشیم. سبزپوشان اصفهانی روی پرتاب سه امتیازی بازیکن خود یک امتیاز پیش افتادند. در نهایت این بازی با نتیجه ۵۵ بر ۵۳ به سود ذوب آهن به اتمام رسید.

کد خبر 615266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.