ضربه‌ای دیگر به برنامه‌های کریس رونالدو!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه ششم آبان ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* براساس گزارش‌ها، لیورپول که جذب جود بلینگهام، هافبک بروسیا دورتموند علاقه داشت، حالا مطلع شده که او می‌خواهد در دورتموند بماند.

* جان کارو، مهاجم سابق استون‌ویلا پس از اعتراف به اتهامات کلاهبرداری با دو سال زندان و جریمه ۴۵ هزار پوندی مواجه شده است.

دیلی میل:

* ناپولی احتمال خرید کریستیانو رونالدو را در ژانویه امسال رد کرده است و این ضربه دیگری به برنامه‌های این ستاره برای جدایی از منچستریونایتد خواهد بود.

* آنتونیو کونته برای بازی هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا در مقابل مارسی محروم شد و به دلیل رفتارهای بد پس از بازی با اسپورتینگ، با تحریم‌های بیشتر یوفا روبرو شد.

* منچستریونایتد در نظر دارد با داوید دخیا قراردادی جدید با مبلغ کاهش یافته پیشنهاد دهد و در عین حال به دنبال گزینه‌های دیگری برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه است.

دیلی میرر:

* پاتریس اورا به هری مگوایر گفته است که صرف نظر از آینده‌اش در منچستریونایتد، روی درخشش در ترکیب تیم ملی و جام جهانی تمرکز کند.

گاردین:

* وزارت امور خارجه و کمیته ملی المپیک کشور مکزیک در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند این کشور یک پیشنهاد رسمی برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶ ارائه کرده است.

تلگراف:

* هوپ پاول، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس می‌گوید: فوتبال در زمینه تنوع در پست‌های مربیگری یا افزایش تعداد فرصت‌ها برای مربیان سیاه‌پوست در این رشته، "پیشرفتی" نکرده است.

کد خبر 615228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.