۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
مشکل جدید برای استقلال چیست؟

باشگاه استقلال باید مبلغ ۲۳۰ هزار یورو بابت قسط جدید محمد محبی را به سانتاکلارای پرتغال بپردازد، اما با ناکامی در پرداخت آن مبلغ مواجه شده و این مسئله ممکن است برای آبی‌ها مشکل‌ساز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال برای حضور محمد محبی در جمع آبی‌های پایتخت به‌طور اقساطی باید مبلغی را به باشگاه پرتغالی واریز می‌کرد و طبق پیگیری‌های انجام‌شده ۲۳۰ هزار یورو قسط بعدی طلب باشگاه سانتاکلارا است که باید توسط مدیران استقلال پرداخت شود.

باشگاه استقلال طی دو نوبت تلاش کرد این پول را بپردازد، اما هر دو بار این پول برگشت خورد تا مبلغی به حساب این باشگاه پرتغالی واریز نشود. باشگاه استقلال با تماسی که با باشگاه سانتاکلارای پرتغال داشت، درخواست کرد این پول به‌صورت نقدی به‌دست این باشگاه پرتغالی برسد، اما سانتاکلارا درخواست استقلال را قبول نکرد.

در حال حاضر باشگاه استقلال به AFC نامه‌ای ارسال کرده و توضیحات خود را نسبت به فرآیند واریز پول انتقال محمد محبی ارائه نموده، اما همچنان مشخص نیست که واکنش باشگاه سانتاکلارا پس از نرسیدن قسط بعدی پول انتقال محبی چه‌خواهد بود و این امکان وجود دارد که این باشگاه پرتغالی، باشگاه استقلال را به‌دلیل به موقع پرداخت نکردن اقساط موردنظر به‌دردسر بیندازد.

کد خبر 615227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.