مسی‌ها قربانی چنگال تیز شیخ!+عکس

شیخ دیاباته علی‌رغم رهایی از بند مصدومیت در ترکیب قرمزها خودی نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر پرسپولیس از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه _ پنجم آبان ماه _ به مصاف مس کرمان رفت و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود قرمز پوشان تمام شد.تک گل این دیدار توسط شیخ دیاباته مهاجم ۳۴ ساله و اهل کشور مالی سرخ‌ها به ثمر رسید.نکته جالب توجه در خصوص گلزنی شیخ دیاباته این است که مهاجم تازه وارد یحیی گل‌محمدی پس از پنجاه دقیقه موفق شد برای تیم خود گلزنی کند. دیاباته پس از گذشته دو هفته از لیگ بیست‌ودوم به عنوان آخرین خرید نقل و انتقالاتی قرمز پوشان به این تیم پیوست اما طولی نکشید که در تمرینات پرسپولیس با مصدومیتی مواجه شد که دوری چهار الی پنج هفته‌ای این بازیکن را به همراه داشت.

شیخ از هفته نهم برابر مس رفسنجان در دقیقه ۸۵ فرصت بازی برای شاگردان گل‌محمدی را پیدا کرد اما طبیعتاً فرصت زیادی برای تأثیر گذاری نداشت و به نظر می‌رسد کادر فنی پرسپولیس تنها برای هماهنگ شدن دیاباته با سایر بازیکنان او را راهی میدان کردند. دومین بازی شیخ برای قرمز پوشان در هفته دهم مقابل ملوان بود که این مهاجم از دقیقه ۷۱ و تنها ۲۱ دقیقه برای تیم خود به میدان رفت و در کنار لوکادیا زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل دادند.پس از آمادگی نسبی شیخ دیاباته کادرفنی پرسپولیس تصمیم گرفت روبروی مس کرمان از این بازیکن در دقیقه ۴۶ استفاده کند و همین موضوع سبب شد تا دیاباته در دقیقه ۷۰ اولین گل سه امتیازی خودش برای قرمز پوشان را به ثمر برساند.

با این تفاسیر می‌توان گفت مهاجم ۳۴ ساله سرخ‌ها پس از ۵۰ دقیقه، تأثیر گذاری خودش را به رخ کادرفنی پرسپولیس کشید تا فرصت بازی در ترکیب اصلی تیم خود را پیدا کند. گفتنی است که پس از گلزنی شیخ در مقابل مس کرمان این بازیکن خوشحالی پس از گل معروف خود را انجام داد و جالب‌تر اینکه علیرضا بیرانوند نیز برای همراهی با دیاباته به سبک او خوشحالی کرد.

مسی‌ها قربانی چنگال تیز شیخ!+عکس

کد خبر 615203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.