فولاد یک _ گل‌گهر ۲/ شاگردان ژنرال فاتح درکلاسیکر تماشایی ایران

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته یازدهم لیگ‌برتر، فولاد خوزستان را در جدالی جذاب با نتیجه دو بر یک شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران، تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهدای فولاد مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت شاگردان قلعه‌نویی با برتری دو بر یک برابر میزبان، دست‌پر از خوزستان بازگشتند.

موعود بنیادی‌فر داور وسط، قهرمان نجفی کمک‌داور اول، حامد صفایی کمک‌داور دوم و میثم حیدری داور چهارم این دیدار بودند و نظارت داوری به محسن قهرمانی سپرده شده بود.

نیمه نخست جدال فولاد و گل‌گهر بدون رد و بدل‌شدن گلی به پایان رسید، تا اینکه دقیقه ۶۲ پاس در عمق دیدنی کی‌روش استنلی، رضا شکاری را در موقعیت تک‌به‌تک قرار داد و وینگر خوش‌نقش سیرجانی‌ها گلی مشابه گل شب گذشته طارمی در لیگ‌قهرمانان اروپا به‌ثمر رساند.

در ادامه فولادی‌ها راهی برای زدن گل تساوی پیدا نکردند و در شرایطی‌که بازی وارد وقت‌های اضافه شده بود موتور دو تیم روشن شد، گل‌گهر دقیقه ۹۱ از شلوغی خط دفاعی میزبان استفاده کرد و به‌وسیله مرتضی تبریزی گل دوم را برابر فولاد به‌ثمر رساند تا خیال قلعه‌نویی از بابت سه‌امتیاز مهم و حیاتی این بازی آسوده شود.

البته شاگردان نکونام که طی هفته‌های اخیر نتایج اسف‌بار و فاجعه‌ای کسب کرده‌اند، دقیقه ۹۴ یکی از گل‌های خورده را توسط علیرضا کوشکی جبران کردند، اما دردی از فولاد دوا نشد تا در نهایت گل‌گهر با نتیجه دو بر یک پیروز جدال جذاب و دیدنی در لیگ‌برتر شود.

گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ‌برتر و پس از شش بازی موفق به شکست‌دادن فولاد خوزستان شد و با کسب ششمین پیروزی فصل و ۲۱ امتیاز حداقل تا قبل از بازی سپاهان و استقلال به رده دوم جدول صعود کرد و پشت‌سر پرسپولیس ایستاد.

فولاد نیز بعد از چهار تساوی پیاپی، نتیجه‌ای ناامیدکننده‌تر گرفت و با تحمل دومین شکست فصل در دومین بازی متوالی پس از باخت مقابل نساجی، با همان ۱۲ امتیاز در جایگاه نهم جدول ماندگار شد، عجیب‌تر اینکه فولاد در ۱۱ بازی گذشته‌اش تنها دو بار رنگ پیروزی را دید و با وجود در اختیار داشتن ستاره‌های دیروز و امروز فوتبال ایران و یک کادر فنی جوان که درگیر حواشی نیز شده است (حضور نکونام در تیم‌ملی)، روزهای تیره‌ای را می‌گذراند.

کد خبر 615200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.