ستاره باشگاه اوکراینی زیر ذره‌بین غول‌های اروپایی!

باشگاه شاختار اوکراین اعلام کرد تیم‌های زیادی به ستاره آن‌ها، میخایلو مودریک علاقه دارند، اما باید ۱۰۰ میلیون‌ یورو برای او بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلو نیکولینی معاون مدیر ورزشی شاختار دونتسک علاقه‌مندی آرسنال و منچسترسیتی به جذب میخایلو مودریک را تأیید کرد.

این وینگر ۲۱ ساله در لیگ قهرمانان برای شاختار نمایش‌های خوبی داشته و سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز در این رقابت‌ها داده است. باشگاه‌های مطرح اروپایی اکنون در حال بررسی گزینه‌های جذب مودریک هستند و نیکولینی تأیید کرد که آرسنال و سیتی به او علاقه‌مند هستند، با این حال، سرمربی شاختار هشدار داده است که حداقل مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو (۸۶ میلیون پوند / ۱۰۰ میلیون دلار) باید برای جذب این ستاره جوان، هزینه شود.

نیکولینی گفت: به جز غول‌های انگلیسی، باشگاه‌های دیگری نیز هستند که می‌توانند با پرداخت مبلغ مورد نظر، او را جذب کنند. اسپانیایی‌ها و فرانسوی‌ها نیز در حال حاضر مودریک را زیر نظر دارند و همراه با [کیلیان] امباپه، [رافائل] لیائو و وینیسیوس [جونیور] و مودریک، بهترین بازیکن هجومی دنیا است. خیلی‌ها می‌پرسند آیا ۴۰ میلیون یورو برای خرید او کافی است؟ ما با این ارقام، تمایلی به مذاکره نداریم، حتی با ۵۰ میلیون یورو نیز مذاکره نمی‌کنیم، ما برای مودریک ارزش بیشتری نسبت به آنتونی، مهاجم منچستریونایتد که ۱۰۰ میلیون یورو هزینه در پی داشت، قائل هستیم. موظف به فروش ستاره خود نیستیم، در این تیم، او تعیین کننده‌ترین بازیکن است.

توپچی‌ها در تابستان با مودریک در ارتباط بودند، اما هیچ توافقی با شاختار حاصل نشد. پس از آن، ملی پوش اوکراینی اعتراف کرد که آرزوی بازی در لیگ‌برتر را دارد و نه گفتن به آرسنال دشوار است.

کد خبر 615175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.