نیازمند ورود شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدگران و کارآفرینان هستیم

معاون آموزش، پیشگیری و ایمنی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: به منظور تأمین نیازهای خود و رفع مشکلات نیازمند ورود شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدگران و کارآفرینان خوش‌فکر و خلاق هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود عنایت‌زاده امروز_ پنج‌شنبه پنجم آبان‌ماه_ در همایش پنج‌شنبه‌های فناور که با موضوع «پدافند غیرعامل و ایمنی شهری، چالش‌ها و راهکارها» برگزار شد، اظهار کرد: بازار بزرگ اصفهان امروز از منظر ایمنی برای سازمان آتش‌نشانی یک درد بزرگ است.

وی افزود: از جمله عوامل آتش‌سوزی در بازار بزرگ اصفهان، سیم‌کشی برق فرسوده، نامنظم، غیراصولی و پراکنده، کاربری‌های پرمخاطره در کارگاه‌های متعدد درون بازار و انبارهای پرمخاطره است.

معاون آموزش، پیشگیری و ایمنی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ایمنی در بازار بزرگ اصفهان بسیار کم است و چنانچه بازار طعمه حریق شود، کار خاص از دست آتش‌نشانان بر نمی‌آید.

عنایت‌زاده با بیان اینکه برای تأمین نیازها و انجام مناسب و کاربردی مأموریت‌های خود نیازمند ورود شرکت‌های دانش بنیان، تولیدگران و کارآفرینان خوش فکر و خلاق هستیم تا برای رفع مشکلات تدبیر کنند، تصریح کرد: طرحی خلاق برای تهویه بازار در هنگام حریق، رفع مشکل عبورومرور موتورهای چهار چرخ به دلیل اختلاف سطح در بازار و تولید قطعات و محصولات امداد و نجات که عمدتاً وارداتی است، می‌تواند از عرصه‌های مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان با سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان باشد.

وی تاکید کرد: امروز میراث‌دار اماکن اعجاز گونه‌ای همچون میدان امام (ره) هستیم، از این رو دست یاری خود را به سمت کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارائه طرح‌هایی جهت ارتقای ایمن‌سازی اماکن تاریخی دراز می‌کنیم.

معاون آموزش، پیشگیری و ایمنی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: شجاعت جوانان خلاق در کنار تجربه‌های سازمان آتش‌نشانی می‌تواند موجب ایجاد طرح‌های نو و مناسب جهت افزایش ایمنی در شهر شود.

کد خبر 615148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.