حمید مطهری: بعد از ۲ پیروزی متوالی هیجان‌زده نیستیم/ در زمین خودمان را ثابت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در دو بازی گذشته به پیروزی رسیدیم اما هیجان‌زده و احساسی نیستیم و چرا که تازه اول راهیم و باید همیشه در مسیر پیشرفت قرار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید مطهری پیش از تقابل تیم فوتبال نساجی مازندران برابر آلومینیوم اراک در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر در کنفرانس‌خبری اظهار کرد: بازی فوق‌العاده سنگین و سختی برابر آلومینیوم داریم، کادرفنی خیلی‌خوب و بازیکنان قابل‌احترامی در این تیم حضور دارند و با برنامه هستند. می‌دانیم که سازمان‌دفاعی قدرتمندی دارد و راهکارهایی اندیشیده‌ایم تا بتوانیم فشردگی خط‌دفاعی‌شان را بشکنیم و به گل برسیم. در مجموع بازی تاکتیکی و سختی در انتظارمان است و کاملاً به این موضوع واقف هستیم؛ سعی می‌کنیم فوتبال روبه‌جلو و قابل‌احترامی را ارائه دهیم.

وی درباره دبل برد نساجی در دو هفته گذشته افزود: بعد از دو پیروزی متوالی به این بازی پا می‌گذاریم؛ اما خیلی هیجان‌زده و احساسی نیستیم و غروری نداریم چرا که تازه اول راه هستیم، در مسیر پیشرفت قرار داریم و باید راهمان را با قدرت برای پیشرفت بیشتر ادامه دهیم. می‌خواهیم تیم خیلی‌خوب و قابل‌احترامی باشیم و باید این را در زمین ثابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: بچه‌های‌مان همان‌طور که تا اینجا فوق‌العاده کار کرده‌اند باید در زمین خودشان را نشان بدهند؛ برای تک‌تک بازی باید تمرکز بالایی داشته باشیم چرا که تمرکز در دیدار فردا خیلی مهم است تا با تحت‌کنترل گرفتن بازی آن‌طور که دوست داریم پیش برویم.

مطهری در پایان با تاکید بر اینکه نمی‌گوید کدام بازیکناش مصدوم هستند درباره غایبان نساجی برابر آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: دو بازیکن‌مان مصدوم هستند که به نامشان اشاره‌ای نمی‌کنم، همچنین مصدومی نیز برای بازی مقابل آلومینیوم نداریم.

کد خبر 615144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.