نیازمند اقدامات ضربتی در حوزه اقتصاد هستیم

امام جمعه شاهین‌شهر گفت: امروز شرایط جامعه به گونه‌ای است که به اقدامات ضربتی فوری در حوزه اقتصاد نیاز داریم. بانک‌ها به جای دست‌گیری از مردم، آبروی آن‌ها را می‌برد. سیاست بانک‌ها باید به نفع تولید و اشتغال تغییر کرده و از مردم دست‌گیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی عصر امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه_ در جلسه شورای اداری و فعالان اقتصادی شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی شاه‌چراغ، اظهار کرد: اینکه با چند حرکت تروریستی کور به دنبال از پا درآوردن نظام هستند یک اقدام احمقانه است که دشمنان آرزوی آن را به گور خواهند برد و ملت ایران پاسخ این شرارت‌ها را می‌دهند.

وی افزود: زمانی که دو سوم تجهیزات ارتش آمریکا در منطقه مستقر بود، جرات حمله به نظام را نداشتند و شاهد تحقق جمله آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند بودیم و امروز به دلیل ضعف‌هایی که داشتیم خودمان بستر و زمینه را برای دشمن فراهم کردیم فرش قرمز برای دشمن فراهم کردیم تا فضای فکر و اندیشه جوانان و نوجوانان را تصرف کند، نظام آموزشی را رها کردیم و دستور اجرای سند ۲۰۳۰ داده شد.

امام جمعه شاهین شهر گفت: فضای مجازی رهاست و اکنون از هم گسیخته ترین فضای مجازی دنیا را داریم که برخی از دولت‌ها به داشتن آن افتخار می‌کردند. از وزیر اقتصاد و دارایی انتظار داریم برای سر و سامان دادن نظام آموزشی کشور که سکولارپرور و لائیک پرور است، فکری بکنند. نظام جمهوری برای مخالف پروری در مدارس هزینه می‌کند.

هاشمی اضافه کرد: غرب آسیا نمایشگاهی از شکست‌های متعدد طرح‌های آمریکا در منطقه است، امروز دوران تک قطبی و یکه‌تازی تمام شده و آمریکا ایران را مهم‌ترین و خطرناک‌ترین دشمن خود می‌داند.
هیچ نظام و رهبری در دنیا پاک‌تر از جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب نیست.

وی ادامه داد: مدعیان دموکراسی به نونهالان ما رحم نمی‌کنند و آنچه برای فرزندان خود حرام می‌دانند در اختیار فرزندان ما قرار می‌دهند. فاضلاب مدرنیته در فضای مجازی به کودکان ما عرضه می‌شود. زمان مماشات به پایان رسیده و باید جدی‌تر به مسائل ورود کنیم.

امام جمعه شاهین شهر گفت: متأسفانه محافظه کاری سم مهلک نظام شده است. امروز شاهد تلفیق داعشی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان هستیم. در عرصه جنگ سخت پیروز شدیم و در عرصه جنگ نرم باید با جهاد تبیین همه افراد را با دشمنان آشنا کنیم تا بتوان از این شرایط عبور کرد.

هاشمی اضافه کرد: امروز شرایط جامعه به گونه‌ای است که به اقدامات ضربتی فوری در حوزه اقتصاد نیاز داریم. بانک‌ها به جای دست‌گیری از مردم، آبروی آنها را می‌برند. سیاست بانک‌ها باید به نفع تولید و اشتغال تغییر کرده و از مردم دست‌گیری کنند.

وی ادامه داد: فقط نظام اسلامی است که می‌تواند انسانیت را نجات بخشیده و آن را در جوامع پیاده‌سازی کند و دشمنان به دنبال نابود کردن انسانیت هستند.

کد خبر 615143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.