عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم آبان‌ماه

در این بسته خبری از تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی قزوین تا پاکسازی زمین‌های خالی خرمشهر و بهره‌گیری از اصول پدافند غیرعامل برای حفظ امنیت شهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تخصیص بیش از یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های عمرانی قزوین

مهدی صباغی، شهردار قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌های عمرانی نیمه کاره خود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تعیین کرده است.

بعضی پل‌ها کشش حجم بالای آب را ندارد

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: پس از سیل مردادماه، با بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد بعضی پل‌ها کشش حجم بالای آب را ندارد، همان شب سیل، چهار پل را چاک زدیم و آب را هدایت کردیم تا به سمت منازل شهروندان نرود، پس از آن کار پل‌سازی را آغاز کردیم.

جلسات ملاقات مردمی روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند

محسن احمدی، شهردار شاهرود هدف از برگزاری ملاقات‌های مردمی را رسیدگی به مسائل شهروندان و مراجعه‌کنندگان دانست.

پاکسازی زمین‌های خالی خرمشهر

امید کوتیان‌نژاد، سرپرست شهرداری خرمشهر از آغاز عملیات اجرایی نخاله‌برداری، پاکسازی و تسطیح زمین‌های خالی سطح شهر خبر داد.

بهسازی بیش از یک هزار مترمربع از معابر ناحیه مهدیه

علی پور یوسفی، سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین از اجرای یک هزار و ۴۰۰ مترمربع لکه‌گیری و مرمت معابر ناحیه مهدیه در شهریورماه امسال خبر داد.

ارائه طرح‌های تشویقی به شهروندان فردیس

حمیدرضا عسگری مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: ۱۶۰ ملک در این طرح باقی مانده است که با توافق مالکان از طریق مشوق‌ها و بر اساس ضوابط قانونی تعیین تکلیف می‌شود.

بهره‌گیری از اصول پدافند غیرعامل در حفظ امنیت شهر

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان بر الزامی بودن بهره‌گیری از اصول پدافند غیرعامل برای حفظ امنیت شهر تاکید کرد.

کد خبر 615129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.